Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

29. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

28. mar 2025

Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

27. mar 2025

Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

26. mar 2025

Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

25. mar 2025

Sveobuhvatna lista NATO gubitaka iznad SR Jugoslavije i regiona tokom rata 1999. godine

24. mar 2025

[POSLEDNJA VEST] Boing porazio Lokid: Tramp predstavio prvi američki višenamenski borbeni avion 6. generacije

21. mar 2025

Mađarsko ratno vazduhoplovstvo doprinosi KFOR-u: Helikopteri H145M nakon Bosne i Hercegovine i iznad Kosova i Metohije

20. mar 2025

Izraelska kompanija „Elbit Systems“ objavila rezultate poslovanja za prošlu godinu

19. mar 2025

Poslovni rezultati kompanije MBDA za 2024. godinu: Značajno povećanje proizvodnje, zemlje bivše Jugoslavije novi klijenti

19. mar 2025

Tragedija u noćnom klubu pokrenula je opsežnu međunarodnu operaciju medicinskog vazdušnog transporta u Severnoj Makedoniji

18. mar 2025

[ANALIZA] Da li je Vojska Jugoslavije 1999. godine gađala USAF-ove avio-cisterne?

17. mar 2025

Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

13. mar 2025

Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

12. mar 2025

Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

11. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

10. mar 2025

Konačan poslovni i finansijski izveštaj Dasoa za 2024: Još jedna uspešna godina, ostalo da se proizvede i isporuči još 220 Rafala

5. mar 2025

Američki ubica Jastrebova u Farnborou: Priča o tri zelene zvezdice

4. mar 2025

[ANALIZA] Nesreće V-22 Ospreja: P-faktor, prokletstvo tiltrotora i imperativa tehnološke superiornosti američke vojske

3. mar 2025

[IDEX 2025] Od streljačkog naoružanja do dronova: Srpska namenska industra na štandu Jugoimport SDPR-a

28. feb 2025
Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“
138. eskadrila učestvovala je na "Airpoweru" 2011. i 2013. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“

Kako Tango Six saznaje, uprkos najavama organizatora, srpsko RV i PVO ove godine neće učestvovati na aero-mitingu „Airpower“ i vazduhoplovnom sajmu u Egiptu.

Privatna inicijativa će još jednom spasiti dan, srpski „Galeb Team“ potvrdio je za naš portal da će ove godine, nakon učešća na aero-mitingu u Varaždinu, učestvovati u Austriji na „Airpoweru“ 6. i 7. septembra sa svojim oldtajmerom Galeb G-2 (registracije YU-YAF, bivši vojni evidencijski broj 23180) koji je skoro dobio novu šemu farbanja.

Kako saznajemo, RV i PVO je, sa njihove strane, bilo raspoloženo da pošalje svoj Erbas C295MW u Austriju i Egipat, ali do tih odlazaka ipak neće doći. Plan je takođe bio da se sa više letelica učestvuje na aero-mitingu u Kečkemetu ali je taj događaj otkazan.

Pioniri privatnog prikazivanja jugoslovenskih aviona u inostranstvu, aero-klub „Galeb“ u Celtvegu 2013. godine / Foto: Vladimir Čolić

Sa druge strane, logistika od strane organizatora na RIAT aero-mitingu u pogledu učešća srpskog RV-a prošla je besprekorno, kako smo o tome sa lica mesta izveštavali na Tango Sixu.

Kako smo izveštavali pre dve godine, Galeb G-2 YU-YAB je tada nastupio na „Airpoweru“ u originalnoj šemi bojenja RV i PVO JNA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Jo

Hmm . A otkud nam onda ambicija za kupovinu eskadrile nekih tamo bukača od aviona, kad je problem vezati 2 – 3 aeromitinga.

Odgovori
Sr

@Jovan Munitlak
Pitanje je šta je u kalendaru za te dane. Aeromiting definitivno nije prioritet.

Jo

Sto se mene tice…bolje je poslati Orla..ili Super Galeb..ili Mig 29…jedan trasportni avion od dva ..jbg…!

Odgovori
Du

Naš orao je prava atrakcija za aero mitinge. Šteta što je prestalo njegovo slanje na ovakve smotre.

Odgovori
Ko

Ovaj avion treba da radi svaki dan i da sam sebe isplaćuje. Ako ima neki posao da se obavi u Egiptu pa ajde da i ostane dan na mitingu dok se posada ne odmori. Inače prebacuje domaće iznajmi kome treba da prebaci svoje itd,..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs