[ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

4. okt 2024

Komandant helikopterske flote bugarskog ratnog vazduhoplovstva: Nedostaju nam osoblje i operativni helikopteri

3. okt 2024

[ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

2. okt 2024

Bugarski predsednik poziva na nabavku dodatnih transportera C-27J Spartan i protivpožarnih Air Tractor AT-802 „Fire Boss“

26. sep 2024

Hrvatska i Francuska planiraju osnivanje centra za obuku pilota borbenih aviona u Puli, Srbija Rafale dočekuje sa zastarelim avionima za obuku

25. sep 2024

Aero-miting Vršac 2024: Šarenilo i optimizam srpskog vazduhoplovstva

24. sep 2024

Miloš Vučević detaljnije o razlozima zbog kojih je Srbija izabrala Rafale a ne ruske, američke i kineske avione

24. sep 2024

[REPORTAŽA] “Zastava 2024“: Skromnije letenje RV i PVO, ponovno preterivanje u broju izložene vojne tehnike

23. sep 2024

[REPORTAŽA] Najzanimljivije premijere sa prikaza “Zastava 2024“: Helikopteri Mi-35P, francuski i kineski osmatrački radari, nova sredstva za raketne sisteme FK-3 i HQ-17, emiratski dronovi kamikaze, artiljerija i oklop

21. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Zvanična potvrda: Srbija će kupiti Rafal F4.1

20. sep 2024

Aero-miting Vršac: Prijava za spotere i detalji letačkog programa

19. sep 2024

[REPORTAŽA] Airpower 2024, aeromiting koji ove godine nije oduševio

19. sep 2024

[ANALIZA] Ima li smisla integrisati rusko naoružanje na srpske Rafale i hoće li ovi avioni zaista biti degradirani u odnosu na sadašnje MiG-ove?

18. sep 2024

Rumuniji odobrena nabavka američkih borbenih aviona F-35

17. sep 2024

[ANALIZA] Rafal dezinformacija: Šta smo sve našli ispod gomile gluposti napisanih o nabavci francuskih borbenih aviona

16. sep 2024

Poljska uskoro povlači Su-22 iz upotrebe, polednji remont aviona tog tipa završen krajem avgusta

12. sep 2024

„Dnevni avaz“: Bosna i Hercegovina nabavlja turske besposadne letelice Bajraktar

12. sep 2024

[ANALIZA] Da li je borbeni avion F-16 ratnog vazduhoplovstva Ukrajine oboren raketnim sistemom Patriot?

11. sep 2024

[POMERENO ZA 20. SEPTEMBAR] Na batajničkom aerodromu u toku pripreme za vojni prikaz sposobnosti “Zastava 2024“

10. sep 2024

Mađarskoj isporučen prvi transportni avion C-390 Millennium

10. sep 2024
Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“
138. eskadrila učestvovala je na "Airpoweru" 2011. i 2013. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“

Kako Tango Six saznaje, uprkos najavama organizatora, srpsko RV i PVO ove godine neće učestvovati na aero-mitingu „Airpower“ i vazduhoplovnom sajmu u Egiptu.

Privatna inicijativa će još jednom spasiti dan, srpski „Galeb Team“ potvrdio je za naš portal da će ove godine, nakon učešća na aero-mitingu u Varaždinu, učestvovati u Austriji na „Airpoweru“ 6. i 7. septembra sa svojim oldtajmerom Galeb G-2 (registracije YU-YAF, bivši vojni evidencijski broj 23180) koji je skoro dobio novu šemu farbanja.

Kako saznajemo, RV i PVO je, sa njihove strane, bilo raspoloženo da pošalje svoj Erbas C295MW u Austriju i Egipat, ali do tih odlazaka ipak neće doći. Plan je takođe bio da se sa više letelica učestvuje na aero-mitingu u Kečkemetu ali je taj događaj otkazan.

Pioniri privatnog prikazivanja jugoslovenskih aviona u inostranstvu, aero-klub „Galeb“ u Celtvegu 2013. godine / Foto: Vladimir Čolić

Sa druge strane, logistika od strane organizatora na RIAT aero-mitingu u pogledu učešća srpskog RV-a prošla je besprekorno, kako smo o tome sa lica mesta izveštavali na Tango Sixu.

Kako smo izveštavali pre dve godine, Galeb G-2 YU-YAB je tada nastupio na „Airpoweru“ u originalnoj šemi bojenja RV i PVO JNA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Jo

Hmm . A otkud nam onda ambicija za kupovinu eskadrile nekih tamo bukača od aviona, kad je problem vezati 2 – 3 aeromitinga.

Odgovori
Sr

@Jovan Munitlak
Pitanje je šta je u kalendaru za te dane. Aeromiting definitivno nije prioritet.

Jo

Sto se mene tice…bolje je poslati Orla..ili Super Galeb..ili Mig 29…jedan trasportni avion od dva ..jbg…!

Odgovori
Du

Naš orao je prava atrakcija za aero mitinge. Šteta što je prestalo njegovo slanje na ovakve smotre.

Odgovori
Ko

Ovaj avion treba da radi svaki dan i da sam sebe isplaćuje. Ako ima neki posao da se obavi u Egiptu pa ajde da i ostane dan na mitingu dok se posada ne odmori. Inače prebacuje domaće iznajmi kome treba da prebaci svoje itd,..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs