[REPORTAŽA] Tango Six u Iranu: „Iran Air Show 2024“ – poslednja prilika da uživo vidimo F-14 „Tomcat“ u letu

17. dec 2024

Ministarstvo odbrane potvrdilo: Gradiće se novi hangari za Rafale na Batajnici

16. dec 2024

Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

11. dec 2024

„Dassault Aviation“ zapošljava menadžere za program „Rafal Srbija“

10. dec 2024

Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

5. dec 2024

Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

2. dec 2024

Bosna i Hercegovina nabavlja dodatne helikoptere za svoje oružane snage

29. nov 2024

Helikopterska jedinica makedonske policije proslavila 55 godina

28. nov 2024

Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

26. nov 2024

Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

21. nov 2024

[ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

21. nov 2024

Erbas započeo sa sklapanjem prototipova besposadne letelice SIRTAP

20. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić najavio nabavku sistema „jačeg od HIMARS-a“ i dronova; dan ranije izraelski Elbit objavio da je prodao svoj konkurentski sistem PULS i dronove Hermes 900 „neimenovanoj evropskoj zemlji“

19. nov 2024

Svetska premijera ruskog borbenog aviona Su-57 u Kini, prvi izvozni ugovori i još jedna isporuka za rusko ratno vazduhoplovstvo

18. nov 2024

Hrvatska Vlada dala zeleno svetlo za nabavke Bajraktara, tenkova Leopard 2 i održavanje Rafala

15. nov 2024

[EKSKLUZIVNO] Utva iz Pančeva i kineska kompanija ALIT na sajmu u Žuhaiju potpisali memorandum o formiranju Centra za održavanje vojnih dronova srpske i kineske proizvodnje

13. nov 2024

Uloga Egipta u procesu srpske nabavke Rafala

13. nov 2024

EDGE potpisao ugovor sa Erbasom o serijskoj proizvodnji modularnih paletizovanih rezervoara goriva za avion C295

12. nov 2024

[POSLEDNJA VEST] Nastavak isporuke druge tranše: Srbiji počeli da stižu i naoružani helikopteri H145M

8. nov 2024

U Hrvatskoj u toku zajednička francusko-hrvatska vazduhoplovna vežba sa borbenim avionima Rafal

7. nov 2024
Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“
138. eskadrila učestvovala je na "Airpoweru" 2011. i 2013. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“

Kako Tango Six saznaje, uprkos najavama organizatora, srpsko RV i PVO ove godine neće učestvovati na aero-mitingu „Airpower“ i vazduhoplovnom sajmu u Egiptu.

Privatna inicijativa će još jednom spasiti dan, srpski „Galeb Team“ potvrdio je za naš portal da će ove godine, nakon učešća na aero-mitingu u Varaždinu, učestvovati u Austriji na „Airpoweru“ 6. i 7. septembra sa svojim oldtajmerom Galeb G-2 (registracije YU-YAF, bivši vojni evidencijski broj 23180) koji je skoro dobio novu šemu farbanja.

Kako saznajemo, RV i PVO je, sa njihove strane, bilo raspoloženo da pošalje svoj Erbas C295MW u Austriju i Egipat, ali do tih odlazaka ipak neće doći. Plan je takođe bio da se sa više letelica učestvuje na aero-mitingu u Kečkemetu ali je taj događaj otkazan.

Pioniri privatnog prikazivanja jugoslovenskih aviona u inostranstvu, aero-klub „Galeb“ u Celtvegu 2013. godine / Foto: Vladimir Čolić

Sa druge strane, logistika od strane organizatora na RIAT aero-mitingu u pogledu učešća srpskog RV-a prošla je besprekorno, kako smo o tome sa lica mesta izveštavali na Tango Sixu.

Kako smo izveštavali pre dve godine, Galeb G-2 YU-YAB je tada nastupio na „Airpoweru“ u originalnoj šemi bojenja RV i PVO JNA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Jo

Hmm . A otkud nam onda ambicija za kupovinu eskadrile nekih tamo bukača od aviona, kad je problem vezati 2 – 3 aeromitinga.

Odgovori
Sr

@Jovan Munitlak
Pitanje je šta je u kalendaru za te dane. Aeromiting definitivno nije prioritet.

Jo

Sto se mene tice…bolje je poslati Orla..ili Super Galeb..ili Mig 29…jedan trasportni avion od dva ..jbg…!

Odgovori
Du

Naš orao je prava atrakcija za aero mitinge. Šteta što je prestalo njegovo slanje na ovakve smotre.

Odgovori
Ko

Ovaj avion treba da radi svaki dan i da sam sebe isplaćuje. Ako ima neki posao da se obavi u Egiptu pa ajde da i ostane dan na mitingu dok se posada ne odmori. Inače prebacuje domaće iznajmi kome treba da prebaci svoje itd,..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs