[ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

16. maj 2025

[FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

13. maj 2025

[ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

13. maj 2025

Nakon neostvarenje saradnje sa Utvom i nezapočete proizvodnje borbenih aviona u Srbiji, „Stavatti Aerospace“ sada u Americi prodaje svoja obećanja

12. maj 2025

[FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

9. maj 2025

[ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

9. maj 2025

Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

8. maj 2025

Bugarska ima poteškoće u prijemu prvog borbenog aviona F-16: „Hardverski problem“ nije otklonjen ni nakon mesec dana

7. maj 2025

Kompanija PR-DC i američki „Raven Autonomous Technologies“ na „SOF Week“ sajmu potpisali ugovor o uspostavaljnju zajedničke kompanije za proizvodnju IKA-Bombardera

7. maj 2025

Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

5. maj 2025

Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

1. maj 2025

[NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

29. apr 2025

Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

28. apr 2025

[ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

28. apr 2025

[POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

25. apr 2025

Srpski MiG-ovi 29SM+ prvi put prikazani sa ruskim protivradarskim raketama H-31P

22. apr 2025

Makedonsko ratno vazduhoplovstvo dobilo novog komandanta, Skoplje se priprema za ponovne pregovore o sporazumu vrednom 249,9 miliona evra za helikoptere AW169M i AW149

21. apr 2025

Novi komandant RV i PVO Vojske Srbije je general-major Brane Krnjajić

18. apr 2025

Ministarstvo finansija uplatilo drugu ratu za kupovinu Rafala

17. apr 2025

[NAJAVA] Zagrebački aero-miting AIRVG održaće se 10. maja

15. apr 2025
Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“
138. eskadrila učestvovala je na "Airpoweru" 2011. i 2013. godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Srpsko RV i PVO ipak ne učestvuje u Austriji i Egiptu, privatni G-2 potvrđen za nastup na „Airpoweru“

Kako Tango Six saznaje, uprkos najavama organizatora, srpsko RV i PVO ove godine neće učestvovati na aero-mitingu „Airpower“ i vazduhoplovnom sajmu u Egiptu.

Privatna inicijativa će još jednom spasiti dan, srpski „Galeb Team“ potvrdio je za naš portal da će ove godine, nakon učešća na aero-mitingu u Varaždinu, učestvovati u Austriji na „Airpoweru“ 6. i 7. septembra sa svojim oldtajmerom Galeb G-2 (registracije YU-YAF, bivši vojni evidencijski broj 23180) koji je skoro dobio novu šemu farbanja.

Kako saznajemo, RV i PVO je, sa njihove strane, bilo raspoloženo da pošalje svoj Erbas C295MW u Austriju i Egipat, ali do tih odlazaka ipak neće doći. Plan je takođe bio da se sa više letelica učestvuje na aero-mitingu u Kečkemetu ali je taj događaj otkazan.

Pioniri privatnog prikazivanja jugoslovenskih aviona u inostranstvu, aero-klub „Galeb“ u Celtvegu 2013. godine / Foto: Vladimir Čolić

Sa druge strane, logistika od strane organizatora na RIAT aero-mitingu u pogledu učešća srpskog RV-a prošla je besprekorno, kako smo o tome sa lica mesta izveštavali na Tango Sixu.

Kako smo izveštavali pre dve godine, Galeb G-2 YU-YAB je tada nastupio na „Airpoweru“ u originalnoj šemi bojenja RV i PVO JNA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Jo

Hmm . A otkud nam onda ambicija za kupovinu eskadrile nekih tamo bukača od aviona, kad je problem vezati 2 – 3 aeromitinga.

Odgovori
Sr

@Jovan Munitlak
Pitanje je šta je u kalendaru za te dane. Aeromiting definitivno nije prioritet.

Jo

Sto se mene tice…bolje je poslati Orla..ili Super Galeb..ili Mig 29…jedan trasportni avion od dva ..jbg…!

Odgovori
Du

Naš orao je prava atrakcija za aero mitinge. Šteta što je prestalo njegovo slanje na ovakve smotre.

Odgovori
Ko

Ovaj avion treba da radi svaki dan i da sam sebe isplaćuje. Ako ima neki posao da se obavi u Egiptu pa ajde da i ostane dan na mitingu dok se posada ne odmori. Inače prebacuje domaće iznajmi kome treba da prebaci svoje itd,..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs