Prema podacima servisa za aproksimativno upoređivanje posećenosti sajtova „Similarweb“, Tango Six portal i dalje je najčitaniji i najuticajniji vazduhoplovni medij na srpskom jeziku koji ne preuzima tuđ sadržaj, prema parametrima koji ilustruju kvalitet čitanja od strane publike (engagement).
Tako su, prema „Similarwebu“, Tango Six i Ex-Yu Aviation i dalje nedvosmisleno najkvalitetniji vazduhoplovni mediji kada je reč o proizvodnji originalnog sadržaja i načinom na koji su čitani.
Prema pomenutom servisu svi veći regionalni vazduhoplovni portali su gotovo podjednako izuzetno čitani (u vremenskom opsegu od tri meseca) kada se posmatra više parametara:

Ako se posmatraju i portali koji kradu tuđ sadržaj i oni čiji su vlasnici hapšeni zbog navodnih transgresija sa nezaštićenim devojčicama i devojkama, vidi se da ukupne brojke velike čitanosti (u slučajevima pojedinih internet lokacija od strane masovne i nerelevantne publike za industriju i temu) nisu relevantne za kvalitet sadržaja.
Dok neki mediji nemaju sreću sa pojedinim paramterima, Tango Six i Ex-Yu Aviation (jedan na srpskom, drugi na engleskom jeziku) i dalje imaju neprevaziđen zbir parametara koji ilustruju kvalitet sadržaja i broj relevantne publike. Sve to kao samostalni višedecenijski brendovi bez pomoći nepovezanih i nerelavantnih izvora poseta.
Tako i Tango Six i Ex-Yu Aviation i dalje imaju ubedljivo najniži „bounce rate“. Parametar koji, između ostalog, označava i kvalitet sadržaja. Ovaj podatak predstavlja procenat korisnika koji uđu na sajt i potom odmah iz njega izađu, bez interagovanja sa drugim člancima na sajtu. Sve do 45% i manje smatra se da ilustruje internet lokacije na koje publika ciljano i redovno odlazi, za razliku od onih koje jure masovnost klikova hiperprodukcijom besmislenog neoriginalnog i geografski nerelevantnog sadržaja.
Pored metrika koje redovno fluktuiraju, veštački se pumpaju tehnikama koje nisu etičke i upravljane su od strane ljudi koji se bave medijskim biznisom a ne izveštavanjem novosti strašću i stavom, jedna od najbitnijih metrika je nivo javne interakcije čitalaca – odnosno komentari ispod tekstova.
Tango Six i Ex-Yu Aviation poznati su po kilometarskim komentarima ispod većine tekstova gde stotine čitalaca dnevno ulažu svoj krv, suze i znoj kako bi dokazali kako su oni u pravu, da mi nismo, i da su pametniji i bolje informisaniji od prethodnog komentatora.
Za razliku od jedne od gore analiziranih internet lokacija gde su komentari samoterapija duboko poremećene osobe koja, iz nekog podjednako bolesnog razloga, odgovara svima – Tango Six i dalje, tradicionalno i sa ponosom, netransparentnim kriterijumima cenzuriše i iritira naše komentatore.
Ipak, nastavite da čitate Tango Six i Ex-Yu Aviation, ne zato što to radite već 20+ godina i podržavate jedina tri (nikako ne zaboraviti OG Aviaticu) nezavisna srpska vazduhoplovna medija pokrenuta bez ičije investicije, pomoći ili kapitala – već zato što vas nikada ne lažemo.
Mi objavljujemo isključivo originalan sadržaj, bavimo se pravim novinarstvom i nikada ne vređamo inteligenciju naših čitalaca isticanjem izmišljenih brojki van konteksta i relevantnosti za našu zajednicu i industriju koju volimo.
Ivkos
Ja sam otkrio Tango Six pre 10-12 godina i od tada bukvalno svaki dan, bez izuzetka , bacim pogled da li je nesto novo objavljeno. Sadrzaji su super, sve maksimalno profesionalno, bez nagadjanja itd.
Imam jedno pitanje za gospodina Vojinovic. Da li je moguce, odnosno da li se razmatra mogucnost da Tango Six uvede neku pretplatu, npr . 5€ mesecno i da se poveca broj tekstova.
Petar Vojinovic
Za sada neće biti pretplate jer i dalje nismo spremni da ponudimo taj nivo kvaliteta.
Ne može biti više tekstova od ovoga što objavljujemo jer objavljujemo ono što treba da se objavi. Kada god vidite da neko negde izbaci 6 tekstova dnevno a pokriva ovo izuzetno malo tržište pravilo je da reciklira i krade tuđ sadržaj. Uštedite sebi vreme i pročitajte original na engleskom, neko je to o čemu piše zaista video/dodirnuo/razgovarao.
K
Ja sam za spomenutog posrnulog autora upitnog moralnog i psiholoskog profila, koji cesto i opsesivno komentira vlastite clanke, prvi put i cuo na T6, kad je za vas pisao. Kako to da ste suradjivali, i kako to da ste u jednom trenutku prekinuli suradnju?
Nama koji pojma nemamo o zrakoplovstvu su njegovi tekstovi ovdje bili dosta zanimljivi ako se dobro sjecam.
Petar Vojinovic
Jedan od praktičnih dokaza koliko sam glup, zar ne?
Multi Boy
„Prerušen u tigra“, a drug politički komesar iz komande VPO „prerušen u odvjetnika“. Ha,ha,ha….
Medo s mora
Taj „posrnuli“ autor se prije neki dan oženio, a pratnju su radile te „nezaštiećene djevojčice“, tj. mažoretkinje. Ima i dosta fotki na Zamaero
Petrovic Dusan
Zapazio sam T6 negde 2013 kad je izasao clanak u kojem je objektivno kritikovan ruski MiG-29M koji su pokusali da prodaju Srbiji: bez uvijanja objasnjena su jeftina i losa inzenjerska resenja te letelice.
U moru opsesije „superiornom ruskom tehnologijom“ koja na ovim prostorima postoji, to je bio dokaz da pisu strucnjaci.
Falcon
Mislim da je i moj komentar-prvenac bio trigerovan upravo jednom T6 analizom MiG-29, njegovih (ne)mogućnosti i silnih verzija :)
Petrovic Dusan
@Falcon Hvala na komentaru, dakle nisam jedini koji je primetio razliku u odnosu na zakljucke Miroslava Lazanskog (koje su dogadjaji u Ukrajini 2022-danas sve do jednog demantovali).
Svarog
Kontrasenje nije dokaz.
Willi
Sta ga je tačno demantovalo ?
Superirornost ruske kopnene tehnike u odnosu na zapadnu ?
Ukri koji su zatvorili nebo( za avione) ponajvise zbog S300 i BUK-ova ?
Svakodnevna penetracija raketa-dronova u zone najmodernije zapadne PVO?
Petrovic Dusan
@Svarog @Willi Neosporna je geografska pozicija linije fronta juna 2025, posle 11 godina ruskih napada i posle 1200 dana otvorene invazije Rusije svim silama na mnogo manju Ukrajinu.
Da je Lazanski bio u pravu, da su istina i price o neutronskoj bombi, posebnim ruskim avionima S-400 i td , posle toliko vremena linija fronta ne bi bila tako blizu same Rusije, trebalo je odavno da su pobedili.A nikad dalje Rusi nisu bili od pobede nego 2025
Marko
Gospodine Petrovicu,
Tito je ‘dojahao’ na komunistickom, a ne USA ili UK tenku, pa je nepristojno da Vi kritikujete sovjetsku i/ili rusku tehniku i prisustvo Moskve u Srbiji.
Tango Six je kvalitetan portal ali je zatrpan iskljucivim i ostrascenim komentarima bez obzira na provenijenciju.
Medo s mora
@Willi
„Ukri koji su zatvorili nebo( za avione) ponajvise zbog S300 i BUK-ova ?
Svakodnevna penetracija raketa-dronova u zone najmodernije zapadne PVO?“
Ajde odluči se, je li bolja/lošija sovjetska ili zapadna tehnologija?
I je li pokrivaju isto nebo?
Milan
Ne znam za brojke, mislim da je to važno, barem delimično, i zbog marketinga. Ali ne presudno. Ono što mislim da je važno jeste kvalitet članaka i pravovremeno informisanje kao i kritički osvrt iz više uglova. Vaši tekstovi ispunjavaju te kriterijume. Pratim T6 verovatno od početka, i apsolutno sam zadovoljan. Fotografije su takodje u večini slučajeva brutalne (što bi rekli mladi). Takođe mi je OK da se piše onda kada za to postoji potreba, a ne svaki dan sa nekim poluinformacijama ili odavno prežvakanim i svima znanim pričama.
Ako je moguće, bilo bi super da imate saradnju sa još više autora. Postoji dosta careva kod nas i u regionu koji su ozbiljni znalci.
Ako nešto znači, hvala vam za sve od sada i podrška za dalji rad!
Vlado
Saznao sam za T6 2014 godine i otada je postao moja omiljena web stranica. Definitivno objavljuje najkvalitetniji sadržaj na našem jeziku, bez senzacionalizma i rijaliti sadržaja tako čestog u današnje vreme. Nadam se da će posvetiti opet malo više pažnje ratu u Ukrajini kojeg je doskora malo gurnuo u stranu. Razumem da ima i zasićenja, isti predugo traje.