BEG airport status
Ove godine neće biti otvorenog dana na Batajnici

Ove godine neće biti otvorenog dana na Batajnici

BEOGRAD – Kako Tango Six saznaje, otvorenog dana u organizaciji 204. vazduhoplovne brigade neće biti ove godine. Pored sutrašnjeg otvorenog dana na aerodromu Lađevci/Morava kod Kraljeva ostaje još samo jedna prilika za mini-aero miting ove sezone.

 

Aerodrom Batajnica, jedan od otvorenih dana, FOTO: helivideo.rs
Aerodrom Batajnica, jedan od otvorenih dana, FOTO: helivideo.rs

Posle prošlogodišnje ekstravagance u formi velikog međunarodnog aero-mitinga na Batajnici (ne i najvećeg do sada) ViPVO Vojske Srbije ove godine uzima zasluženi predah kada je reč o manifestacijama koje su adekvatan izgovor za ograničen letački program. Kako Tango Six saznaje otvorenog dana na aerodromu Batajnica neće biti ove godine.

Sutrašnja manifestacija otvaranja kapija javnosti u organizaciji 98. vazduhoplovne brigade i njen prateći letački program biće po svemu sudeći jedina prilika da vidimo neko vojno letenje ove godine. Jedini drugi datum koji preostaje je 2. avgust, Dan avijacije. Da li je ViPVO potrošilo resurse namenjene letačkom prikazu za ovu sezonu saznaćemo krajem juna.

Do sutra na Lađevcima, uz našu reportažu sa poslednjeg otvorenog dana na Batajnici:
 
 

 
 
Ažurirano:
 
Ministarstvo odbrane izdalo je sledeću najavu za sutra, primetno je da u letačkom programu neće učestvovati avioni sa Batajnice:

„Akcija „Otvoreni dan“ biće održan na aerodromu Lađevci sutra, 11. maja sa početkom u 10 časova. U organizaciji 98. vazduhoplovne brigade pripremljen je letački program i izložba naoružanja i opreme te brigade i 2. brigade Kopnene vojske.

Posetioci će moći da vide nalet aviona „orao“ i helikoptera „gazela“ i „gama“, a u statičkom delu avione „supergaleb“ G-4 i „orao“, helikopter „gama“, protivavionski top 40mm „bofors“, tenk M-84, borbeno vozilo pešadije, samohodnu haubicu 122 mm, kao i naoružanje i opremu izviđačkih jedinica.

Ulaz je slobodan za sve posetioce. Pozivamo predstavnike medija i građane da prisustvuju akciji.“

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj