BEG airport status
Hogan: Etihad računa na Jatovu evropsku mrežu linija

Hogan: Etihad računa na Jatovu evropsku mrežu linija

GENT – Govoreći na prestižnom skupu posvećenom marketingu Vlerick Marketing Colloquium , održanom prošlog četvrtka u belgijskom gradu Gentu, direktor Etihada je između ostalog pomenuo i strateško partnerstvo Etihada sa Jat Ervejzom uz konstataciju da će letom iz Beograda ovaj deo Evrope biti povezan sa Australijom, Južnom i Istočnom Azijom, Afrikom kao i sa Indijskim potkontinentom. Prema njegovim rečima, partnerstvo sa Jatom imaće značaja ne samo za evropske putnike već i za Etihad povezujući ga sa Jatovom evropskom mrežom linija.

 
James-Hogan---Etihad
 
Razvojna partnerstva između avio-kompanija iz Evrope i sa Bliskog Istoka donose značajan broj novih opcija za korisnike međunarodnog vazdušnog saobraćaja, uključujući i ponovno spajanje Evrope sa tržištima koja više ne pokrivaju evropske kompanije, rekao je tom prilikom Hogan.

Napomenuo je i to da je Evropa vrlo značajan region za Etihad, ali takođe i region koji ne mogu sami operativno da pokriju, bar ne na način da budu konkurentni:

– Mi opslužujemo Evropu putem codeshare ugovora sa 18 partnera, ostvarujući benefite ne samo za prevoznike već i za putnike koji sada imaju znatno veći izbor, i nastavljamo da tražimo prilike da proširimo ove odnose, rekao je direktor Etihada.

Etihad je prošli utorak uspostavio dnevnu liniju između Amsterdama i Abu Dabija i proširio svoj codeshare ugovor sa partnerskom kompanijom KLM, dodajući još 12 destinacija u KLM-oovoj rutnoj mreži. Takođe, Etihad je nedavno proširio svoje codeshare operacije i sa svoja dva velika partnera u Evropi Alitaliom i Er Fransom, obezbedivši evropskim putnicima bolji pristup tržištima Australije i Jugoistočne Azije, preko Abu Dabija.
 

Srbija

 
Od 15. juna Etihad će uspostaviti svakodnevnu redovnu liniju na relaciji Beograd-Abu Dabi. Ovo partnerstvo uklučuje i codeshare ugovor sa srpskim nacionalnim avioprevoznikom Jat Airways-om, obezbeđujući Jatu konekcije sa tržištima Australije, Jugoistočne Azije, Afrike i Indijskog potkontinenta, dok će Etihad ovim ugovorom biti povezan sa nizom destinacija iz Jatove rutne mreže, rekao je Hogan:

– Očekujemo da ćemo nastaviti sa širenjem partnerskih odnosa, ne samo sa navedenim i ostalim kompanijama u Evropi, već i na drugim kljućnim tržištima.

Delegacija srpskog nacionalnog avio-prevoznika nalazi se u Abu Dabiju radi nastavka pregovora o strateškom partnerstvu a Etihad je danas u srpskim medijima započeo svoju marketinšku kampanju posvećenu uvođenju linije za Beograd:
 
 
2013-05-20 08.09.32
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

    01. May 2025.Pogledaj

    Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

    01. May 2025.Pogledaj