BEOGRAD – Air Serbia objavila je danas rezultate ostvarene tokom prvog tromesečja ove godine, brojke koje se odnose na broj putnika, prihod i kargo.
Kako stoji u saopštenju kompanije, Air Serbia je ostvarila znatno bolje rezultate u odnosu na isti period 2013: porast broja putnika od 66 posto, tj. 364.924 putnika u odnosu na prošlu godinu. Kapacitet prevoza, koji se meri u raspoloživom mestu po kilometru (RMK), porastao je 93 posto, donoseći porast prihoda od 47 posto tokom prva tri meseca 2014. godine.
Takođe u saopštenju se navodi da je
tokom istog kvartala Air Serbia u saobraćaj uvela tri Airbus aviona – dva aviona tipa A319 i jedan A320.
Generalni direktor kompanije Dane Kondić izjavio je:
– Tokom šest meseci od osnivanja, Air Serbia izgradila je solidnu osnovu i na putu je ka pozitivnoj nuli u 2014. godini. Porast u broju putnika i prihodu dokaz je da je naša aviokompanija sve privlačnija poslovnim i turističkim putnicima u regionu i šire. Pored znatnog porasta prihoda od putničke prodaje, ostvarujemo i sve veći prihod od prevoza robe, čime obezbeđujemo još veću stabilnost našem poslovanju. Prevoz robe porastao je 46 posto, odnosno prevezeno je 175 tona robe u prvom tromesečju u odnosu na isti period protekle godine što je posledica širenja mreže, unapređene usluge i boljeg marketinga. Bolje poslovanje Er Srbije dokaz je da naša strategija zasnovana na čvrstom rukovođenju, savremenoj floti, širenju i dobroj organizaciji saobraćajne mreže i predanosti našim gostima daje rezultate, rekao je Kondić.
vojislav
Ovo su rezultati za Jan, Feb i Mart, jos bolji bi bili da su ubacili i Apr, koji je bio najbolji mesec do sada. Na dobrom su putu : strucan menadzment, optimalan broj zaposlenih, i obnovljena flota donose rezultat. Sa marzom imnedju 5 do 10 eur po prevezenom putniku AS moze pozitivno da posluje.
Nikola Novakovic
Zasto ne napisu u dinarima, a ne u procentima, koji je rezultat?
Vlada
Sacekajmo godisnji rezultat. Kada osim sezone u obracun udje i mrtav period oktobar-novembar. Ako i tada budu dobri rezultati, onda svaka cast.
Bibi
A da li su troskovi poslovanja uzeti u obzir ? Da li su uopste uzeti u obzir prilikom pripremanja izjave Direktora i zavisni troskovi koji nastaju usled "tesno skrojenog " plana operacija na A/P NT? Da li je mozda neko pomenuo rapidan rast broja i neverovatnu fluktuaciju zaposlenih u ASGS sto takodje nije bez uticaja na ukupan poslovni rezultat ?
Vlada
Potrazi odgovore na relevantnom mestu. Mi, ovde, ne znamo te odgovore. A zeleli bi da ih znamo.
Ginko Biloba
Brojevi putnika NISTA ne znace u poslovnom rezultatu. To babe na Kalenicu znaju. Detaljan finansijski izvestaj ce dati odgovor. Svakako to bi bila 1. aviokompanija u istoriji avijacije koja je uspela da zameni flotu, skoluje kompletan kadar, primi stotine novih zaposlenih, osnuje cerku firmu, kupi i impelmentira novi sistem checkina i sl. i u istoj toj godini izadje na nulu. O 53 miliona eur gubitka iz 2013. necu da govorim, to ne placa Er Srbija nego samo Srbija-bez Er…Svaka cast ali kao sto rece neko ajmo kraj godine da vidimo, valjda cemo videti i taj izvestaj. A da! I ugovor. Il to tek sada nije vazno posto se pozitivno posluje sve u 16?