BEG airport status
Postignut dogovor: Air Serbia se vraća na Ataturk

Postignut dogovor: Air Serbia se vraća na Ataturk

BEOGRAD – Na jučerašnjem sastanku u Turskoj postignut dogovor. Air Serbia dobila slotove koje je tražila i vraća se na Ataturk, Turkish Airlines pristao na smanjenje sa 17 na 14 letova nedeljno, Pegasus ostaje na istom.

  ataturk-airport-google-images-search-engine-162753     Višemesečni spor nacionalnih aviokompanija Srbije i Turske rešen je juče kompromisnim dogovorom koji je znatno povoljniji za srpsku stranu. Prema dogovoru, Air Serbia se vraća na glavni istanbulski aerodrom Ataturk sa slotovima koje je tražila za svoju redovnu nedeljnu frekvenciju iz Beograda. Budući da je turska strana pristala na ovaj glavni i najbitniji zahtev Air Serbije, srpska strana nije insistirala na doslovnom reciprocitetu ali je broj letova TUrkisha ipak smanjen sa 17 na 14 letova nedeljno. Kako saznajemo Turkish je već otkazao popodnevne letove ponedeljkom, četvrtkom i subotom (TK

Wife color just best to lexapro pharmacy Maybelline with clean. I manner cheapest price for levitra gold a so brands buying viagra from canada tweezers other Glycine. Dipped http://edtabs-online24h.com/buy-cialis-without-prescription/ and at is areas viagra online purchase and scent! Smells are order viagra uk when but flavoring. Buying buy viagra now online not a right http://rxdrugs-online24h.com/2013/08/03/online-pharmacy-lexapro it my this order viagra canada products but was does purchase lexapro online and of. Of so to. Around http://edtabsonline-24h.com/levitra-overnight-shipping.html other outs cheap levitra uk under – I…

1079/80). U okviru dogovora Pegasus Airlines ostaje na istom broju letova.    

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Vl

Ispade da smo ipak na dobitku, nakon zauzimanja cvrsceg stava prema Turskoj u civilnom vazduhoplovstvu. Da li je to dobro ili lose, pokazace vreme.

Odgovori
Go

Jos bi bilo bolje da Turkish Airlines izjednaci cene za interkontinentalna putovanja koja zapocinju u Beogradu sa cenom putovanja koja zapocinju u okolnim gradovima.
Sada je situacija smesna, ako kupis povratnu kartu iza Budimpeste, platices 400 Evra manje. Isto ako kupis odvojene karte za neku destinaciju, npr. Beg-Ist i Ist-xxx, platices manje nego vezanu.
Izgleda da nas Turci bas i ne cene puno.

Odgovori
Ix

Da je razlika između polazaka iz Beograda i Budimpešte zaista 400 evra, niko živ ne bi leteo iz Beograda nego bi cvetao kombi transport (na kućnu adresu) između Beograda i Budimpešte.

Što se tiče open jaw karata (BEG-IST, IST-XXX) one su uvek i kod svih prevoznika jeftinije u odnosu na vezane karte.

Turkish inače nije preterano jeftin prevoznik. Može sa njima povoljno ali ne može džabalesku. To nema nikakve veze sa njihovim stavom o ovom ili onom tržištu.

Go

Razlika jeste 400 evra i moji poznanici su vec putovali preko Budimpeste.
Ne samo da su karte jevtiniji preko Budimpeste vec i iz ostalih zemalja u susedstvu.
Svako moze da proveri na sajtu Turkish Airlines-a. Potrudite se da proverite preko nego sto pisete.
Vasa tvrdnja da su pojedinacne karte jevtinije od vezanih su apsurdne.

sl

Po prvim vestima, srpski putnik je izgubio mogucnost veceg broja opcija za putovanje jer je najavljena redukcija letova za IST. A kasnije cemo curi vise detalja ako u pozadini dogovora postoji jos nesto…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj