BEG airport status
Etihad šestu godinu za redom izabran za „Vodeću aviokompaniju na svetu“

Etihad šestu godinu za redom izabran za „Vodeću aviokompaniju na svetu“

BEOGRAD – Etihad Airways, nacionalni avioprevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata, osvojio je na ovogodišnjoj dodeli nagrada „World Travel Awards“ (WTA), šestu godinu za redom, nagradu „Vodeća aviokompanija na svetu“ kao i nagradu za vodeću kabinsku posadu na svetu i vodeću prvu klasu.

 
 
Etihad Airways - World Travel Awards Photo
 
 
Nagrade „World Travel Awards“ koje su ustanovljene 1993. godine kako bi se afirmisala izvrsnost u sektoru turizma, prihvaćene su duži niz godina kao simbol vrhunskog kvaliteta, a ovogodišnja ceremonija održana je na ostrvu Angila u Karibima. Dodeljuju se na osnovu rezultata globalnog glasanja u kome učestvuje preko 500.000 stručnjaka iz sveta turizma i korisnika usluga turističkog sektora iz 171. države, a Etihad već šestu godinu zaredom odnosi najviše glasova za koknurenciji za nagradu „Vodeća svetska aviokompanija“. Ove godine Etihad je dobio i druge dve prestižne nagrade – „Vodeća Prva klasa na svetu“ kao i „Vodeća kabinska posada na svetu“.

Uspeh Etihad Airwaysa na dodeli nagrada „World Travel Awards“ za 2014. godinu odražava značajna dostignuća ove aviokompanije tokom ove godine, navodi se u saopštenju kompanije. U 2014. godini predstavili su svoje nove proizvode i usluge u avionima Erbas A380 i Boing 787, uključujući i Etihad Residence čiji je mock-up Tango Six imao prilike juče da isproba u Dubaiju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Kako su dobili priznanje za "Vodeća kabinska posada na svetu". Leteo sam sa njima kao pilot i molio boga da se ne desi nešto ne predviđeno. Toatalno su bez iskustva. Ali dobro ,papir trpi svašta dok ih život ne demantuje.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj