BEG airport status
Dobre vesti za kraj godine iz osiječke Air Pannonije

Dobre vesti za kraj godine iz osiječke Air Pannonije

BEOGRAD – Kompanija Air Pannonia iz Osijeka, održala je tradiocionalnu manifestaciju „Duh božića“ u kojoj su deci bez roditeljskog staranja podeljeni božićni paketići, a „Deda Mraz“ je „doleteo“ Cessnom 172 i tom prilikom deci bacao bombone iz aviona. Početkom ovog meseca, Air Pannonia dobila je i dozvolu za obavljanje avio-taksi prevoza, kao i prevoza putnika u medicinske svrhe, tj. „air ambulance“, za svoj King Air C90.

 
 
IMG_3660_resize_resize
 
 
Air Pannonia ponovo je oživela organizaciju događaja „Duh Božića“ koju je započela nekadašnja „Privredna avijacija Osijek“ još davne 1986. Ove godine je deci iz doma za decu bez roditeljskog staranja „Klasje“, organizovano druženje u prostorijama aerodromskog hangara gde su imali priliku da upoznaju sa avionima i gde su im podeljeni novogodišnji paketići, a zatim su ispred, u neposrednoj blizini aerodromske piste, sačekali „Deda Mraza“ koji je „doleteo“ u Cessni 172 i tom prilikom im iz aviona bacao bombone.
 
 

 
 
Početkom ovog meseca kompanija iz Osijeka je dobila i sertifikate za svoj King Air C90 od hrvatskih vazduhoplovnih vlasti. Radi se o sertifikatima za obavljanje komercijalnog aviosaobraćaja gde spadaju avio-taksi usluge kao i  usluge prevoza putnika u medicinske svrhe. Uz „Life port +“ transportni medicniski sistem, pored pacijenta u avionu King Air ima još 3 putnička mesta, dok u avio-taksi konfiguracji može da se smesti 6 putnika, navodi se u saopštenju kompanije.

Pored transporta putnika u ponuđenim opcijama, avion je opremljen i Fiocchetti C26 medicinskim frižiderom za transport ljudskih organa.
 
unnamed
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj