BEG airport status
Air Serbia počela sa korišćenjem AerData STREAM softvera

Air Serbia počela sa korišćenjem AerData STREAM softvera

BEOGRAD – Kompanija Air Serbia počela je sa koršćenjem STREAM softvera, razvijenim od strane holandske firme Air Data, koji predstavlja najistaknutiju veb-platformu u avioindustriji za potrebe raspolaganja podacima o letelicama i motorima, a koriste je neke od najvećih svetskih aviokompanija, lizing kuća kao i MRO firmi.

 
 
copyright: Dimitrije Ostojic
 
 
Nacionalni avioprevoznik Air Serbia počeo je sa korišćenjem softvera pod nazivom STREAM (Secure Technical Records for Electronic Asset Management), koji je razvila kompanija Aer Data. Aer Data se bavi lizing menadžmentom, kao i razvojem softvera za planiranje flote, motora, a pruža i tehničke i kancelarijske (back office) usluge operatorima vazduhoplova i motora, lizing kućama kao i MRO kompanijama.

STREAM softver, je najistaknutija veb-platforma u avioindustriji koju koriste neke od najvećih svetskih aviokompanija, lizing kuća kao i MRO firmi, za potrebe raspolaganja podacima o letelicama i motorima, navodi se u današnjem saopštenju holandske kompanije.

Platforma omogućava aviokompaniji da skenira i kasnije raspolaže centralizovanom bazom svih svojih pisanih tehničkih dokumenata vezanih za održavanje motora i letelice, kako unutar svoje organizacije tako i sa lizing kućama i MRO firmama koje održavaju njihovu flotu.
 
STREAM1
 
Komentarišući današnje saopštenje, Mark Nieuwendijk, direktor kompanije Aer Data je rekao da je jako srećan zbog još jedne nove kompanije koja koristi njihovu STREAM platformu. „Air Serbia je kompanija koja beleži veliki rast iako je započela svoje operacije pre godinu dana, i mi se radujemo što ćemo doprineti njihovom uspehu u budućnosti“, naveo je on.

Kompanija Aer Data preuzeta je od strane Boinga u maju prošle godine i postala deo „Boeing Commercial Aviation Services“ priče. Njeni proizvodi su sada deo integrisanog Boingovog rešenja za usluge u avijaciji pod nazivom Boeing Edge. Ono uključuje delove, obuku, inženjerske poslove, održavanje i softverska rešenja koja povećavaju efikasnost i profitabilnost aviokompanija i lizing kuća.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

    01. May 2025.Pogledaj

    Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

    01. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

    Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

    01. May 2025.Pogledaj