BEG airport status
Pravovremenom reakcijom posade Er Srbije spašen život putniku

Pravovremenom reakcijom posade Er Srbije spašen život putniku

BEOGRAD – Na letu Er Srbije na liniji Beograd – Pariz prošle nedelje jedan od putnika doživeo je asmatični napad. Pravovremenom reakcijom posade i diverzijom (prevremenim sletanjem) na aerodrom u Beču on je zbrinut u lokalnoj bolnici.

 
 
copyright: Dimitrije Ostojic
 
 
Prošlog petka (dan pre incidenta sa motorom ATR-a) na letu aviokompanije Er Srbija ASL 314 od Beograda do Pariza došlo je do medicinskog incidenta (medical emergency).

Kako saznajemo, putnik koji je u prvom delu leta doživeo gušenje (asmatični napad) je pravovremenom reakcijom kabinskog osoblja a kasnije i pilota zbrinut a letelica je hitno sletela na međunarodni aerodrom u Beču. Putnik je zatim prevežen u lokalnu bolnicu gde mu je pružena adekvatna medicinska nega. Posle dopune goriva avion je nastavio po planu leta do svoje konačne destinacije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Poštovani G dine Savkoviću,
    U JAT u se to dešavalo često, naročito u sezoni -leti ali se o tome nije pisalo jer je posada postupala po proceduri i niko nije smatrao za potrebno da se o tome zvoni na sva zvona. Dali je ovo posledica želje da se popravi imidž Er Srbije, ali svakih 15 dana tekst kako je Er Srbija u vrhu avio- saobraćaja, pa kako je lider u regionu , pa ovo pa ono. Pa ako imate iskrenu želju da pomno i detaljno pratite rad ove kompanije trebali ste da napišetei kada je u Cirih otpao hladnjak sa motora, pa problemi sa stajnim trapom, pa sa kočnicama i da ne nabrajamo. Ovakav način pisanja odaje utisak da se informacije selektivno objavljuju a i ostaje sumnja (u koju nebih da verujem ) da vas kompanija na neki način stimuliše za ovakvo pisanje.

    Odgovori
    Go

    Pa čemu pisanje o ovome. To je uobičajeno naročito leti u sezoni. I čim se desi neki mali incident koji šteti imidžu Er Srbije, odmah se piše " balans članak" , sa hvalospevom.Ovakvim pisanjem gubite čitaoce vaših komentara.

    Odgovori
    St

    Šteta što nećete da objavljujete kometare gde se krituje vasa redakcija i način pisanja, za koji se trudite da bude strahovito izbalansiran i gde nesme mnogo da se kritikuje Er Srbija. Verovatno ćete završiti kao Krstarica-Avijacija koji je lepo krenuo ali sada je totalno " napušten".

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @dejanera Vec 2026 ce izaci SU75, koji ce biti hibridna otvorena arhitektura. Moze se prilagodjavati zadacima, pa moze biti jednosed, dvosed, daljinski upravljan (dron) ili upravljan vestackom inteligencijom. Na Rafal su bacene pare

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Александар na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Французи и дан данас Алжир сматрају другом, јужном Француском. Ништа они нису изгубили од утицаја чак шта више, без њих се у том подручју ништа и не решава. А очигледно да то самим Арапима и одговара.

    27. Nov 2024.Pogledaj