BEG airport status
Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

BEOGRAD – Er Srbija je najavila proširenje kod šer (codeshare) partnerstva sa svojim partnerom sa udelom u vlasništvu Etihad ervejzom, nacionalnom aviokompanijom Ujedinjenih Arapskih Emirata, ponudom letova između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, čime proširuje svoje prisustvo u Aziji.

 
 
air_serbia4
 
 
Kako stoji u današnjem saopštenju kompanije Er Srbija, nacionalni avioprevoznik je prema sporazumu stavio svoj „JU“ kod na letove Etihad ervejza između Abu Dabija i Singapura, a kompanija Etihad ervejz trenutno obavlja svakodnevne letove između Abu Dabija i Singapura avionom Erbas A320-200. Etihad ervejz i Er Srbija već imaju kod šer sporazum za letove između Beograda i Abu Dabija, po kome nude dva leta dnevno između ova dva grada. Na našem portalu je već bilo reči o pojedinostima vezanim za prirodu codeshare ugovora.

Kako je direktor nacionalnog avioprevoznika Dane kondić danas izjavio, proširenje kod šer sporazuma sa Etihadom pruša korisnicima usluga Er Srbije veći izbor i fleksibilnost putovanja između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, a karte mogu da se kupe od danas, 20. januara, 2015. godine. Pored Abu Dabija i Singapura, ovaj kod šer sporazum trenutno obuhvata još osam popularnih destinacija na mreži Etihad ervejza: Sidnej, Melburn, Brizbejn, Pert, Kuvajt, Bahrein, Kolombo i Sejšele.

-Drago nam je što u našu širu mrežu možemo da uvrstimo Singapur, ključni trgovački, finansijski i turistički centar Dalekog istoka. Unapređenje povezanosti i povećanje izbora za naše putnike podržava našu strategiju izgradnje vodeće aviokompanije u regionu sa širokom mrežom atraktivnih destinacija“.Smešten u Jugoistočnoj Aziji, Singapur je jedan od glavnih svetskih komercijalnih centara, sa četvrtim najvećim finansijskim centrom i jednom od pet najprometnijih luka na svetu. Singapur ima oko 5,4 miliona stanovnika, od kojih je oko dva miliona stranaca. – rekao je Kondić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Pa kako da komentarišemo kada ne objavljujete sve komentare , pogotovo one gde vam je upućena umesna kritika.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    @max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

    27. Nov 2024.Pogledaj
    27. Nov 2024.Pogledaj

    PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj