BEG airport status
Niški aerodrom: Proširenje parkinga zbog dve nove linije Wizz Aira "Konstantin Veliki" proširuje parking i radi na rešavanju problema zaostalih projektila.

Niški aerodrom: Proširenje parkinga zbog dve nove linije Wizz Aira

Kako je donacijom beogradskog aerodroma ostvarena ušteda od 700.000 dinara, rukovodstvo Aerodroma “Konstantin Veliki” u Nišu odlučilo je da proširi već postojeći parking za automobile, prenosi portal Južne vesti.

Kako se navodi, nova parking mesta biće pridodata postojećim, kojih trenutno ima 52, i koja se nalaze ispred aerodromske zgrade. Kako prenosi portal Južne vesti, uprava niškog aerodrome je kao razlog za proširenje parkinga navela dolazak low-cost kompanije Wizz Air.

– Reč je o obezbeđivanju većeg broja mesta za putnike, obzirom da nas čekaju dve nove avio-linije, a nadamo se da će ih biti još. Želimo da omogućimo i putnicima, ali i onima koji ih dovezu do Aerodroma ili ih čekaju da stignu iz Švajcarske ili Švedske, da imaju gde da parkiraju svoja vozila. – kažu na niškom Aerodromu.

– Aerodrom “Nikola Tesla” iz Beograda je putem donacije dostavio niškom Aerodromu potreban broj radio-stanica, te iz tog razloga planirana sredstva od 700.000 dinara idu za pripremne radove za izgradnju parkinga. – rekao je načelnik Uprave za komunalne delatnosti Miodrag Brešković.

Sa Aerodroma poručuju da je nakon usvajanja Veća, neophodno da izmene Programa poslovanja usvoji i Skupština Grada. Nakon toga, kako prenose Južne vesti, biće raspisana javna nabavka na kojoj će biti izabrano preduzeće koje će raditi na proširenju parkinga.

Uklanjanje kasetnih bombi sa niškog aerodroma

Nedavno je počelo i razminiranje oko 60.000 m2 zemljišta blizu niškog aerodroma. Kako prenosi sajt RTS-a Centar za razminiranje je potvrdio da će uklanjanje kasetnih bombi trajati dvadesetak dana i da će taj posao obaviti stručnjaci firme „Stop mina“ sa Pala.

U Nišu postoji oko 260.000 m2 rizične površine. Tokom bombardovanja 1999. godine niški aerodrom je bio lokacija na koju je bačeno najviše bombi, ali i mesto koje je nakon toga prvo čišćeno.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj