BEG airport status
Krešimir Kučko: Restruktuiranje je veliki izazov za Kroaciju Erlajns Kučko, panelista na CAPA konferenciji u Dablinu

Krešimir Kučko: Restruktuiranje je veliki izazov za Kroaciju Erlajns

O pitanju opstanka malih i srednjih mreža aviokompanija i tradicionalnih avio-prevoznika nedavno je kao jedan od panelista na CAPA konferenciji govorio direktor Kroacije Erliajns Krešimir Kučko.

– Trenutno prolazimo kroz fazu restruktuiranja. Pritisak Evropske komisije sa jedne strane i domaćeg zakonodavstva sa druge, stavlja nas u nezavidan položaj u odnosu na konkurenciju. Ovo se naročito odnosi na kompanije koje nisu iz zemalja članica EU, ali lete na istim rutama kao i mi. Takođe, daleko kasnije smo počeli da primenjujemo dogovor o otvorenom nebu. Zbog toga je restruktuiranje veliki izazov za nas. Planiramo da ga završimo ove godine. – rekao je Kučko.

 

Kod šer letovi Podgorica-Zagreb?

O budućim planovima kompanije Kroacija Erlajns imali smo priliku da čitamo sredinom aprila kada su mediji preneli vest o sklapanju strateškog partnerstva između ove i crnogorske kompanije Montenegro Erlajns.

Hrvatska kompanija niti je potvrdila niti demantovala ovakve navode. Ono što se za sada zna je da je o mogućoj saradnji počelo da se govori nakon što su se dve strane sastale sa crnogorskim ministrom za transport i pomorstvo, Ivanom Brajovicćem u Podgorici. Kako se navodi, tada su dogovoreni kod šer letovi između Podgorice i Zagreba koji bi se lansirali ove zime. Montenegro Airlines je izabran za operating carriera.

Letovi će vremenski biti povezani sa rutama hrvatskog prevoynika ka Briselu, Kopenhagenu, Minhenu i Amsterdamu.

Prema ocenama Montenegro Erlajnsa, nova usluga će poboljšati veze između dve susedne zemlje, a nova saradnja će izgledati tako što će Kroacija Erlajns obezbediti logističku podršku za nove trase, dok će crnogorska kompanija uživati određene povoljnosti na zagrebačkom aerodromu kao što su popusti na usluge.

Važna je i činjenica da crnogorski prevoznik neće imati konkurenciju na trasi, jer je Kroacija Erlajns tokom 2013. godine prekinula sva tri nedeljna leta između Zagreba i Podgorice zbog malog broja putnika na njima.

Kako je predviđeno uvođenje novih usluga koje je prvobitno planirano za ovo leto odloženo je za zimu 2015/2016, ali se tačan datum još uvek ne zna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj