BEG airport status
Promocija balonarstva na „Beogradskom manifestu 2015.“ "Beogradski manifest 2015" prilika za promociju balonarstva

Promocija balonarstva na „Beogradskom manifestu 2015.“

U okviru „Beogradskog manifesta 2015.“ koji je proteklog vikenda održan na Kalemegdanu, u nedelju je sa aerodroma Lisičiji Jarak poletelo 15 toplovazdušnih balona. Preletevši beogradska naselja opštine Palilula sleteli su nadomak gradskog jezgra grada Pančeva, prenosi sajt Vazduhoplovnog saveza Srbije.

– Prvenstveno želim da se zahvalim organizatorima Beogradskog manifesta, koji su prepoznali vrednosti balonarstva i njegove atraktivnosti. Iskreno se nadam da će ovakva manifestacija zaživeti, da će postati tradicionalni događaj, a da će baloni postati njen zaštitni znak. – izjavio je Srđan Srdić, pilot balona i predsednik komisije za balonarstvo u Vazduhoplovnom savezu Srbije.

Lisiciji_jarak_2
Poletanje sa aerodroma Lisičiji Jarak

U lepoti slobodnog leta balona, uživali su sugrađani koji su budni proveli jutarnje časove, jer su zbog nestabilnosti vremenskih uslova, baloni poleteli rano ujutru.

_DSC0727
Baloni na Kalemegdanu

Dan ranije balonari su svoje letelice formirali na kalemegdanskom platou ispred Nebojšine kule, gde su posetioci mogli da se bolje upoznaju sa najstarijim vazduhoplovnom sportom.

Kalemegdan_2
Pored balonara iz Srbije, posade su došle i iz Mađarske, Slovenije, Rumunije, Češke i Holandije

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hehehe, slazem se sva velikom vecinom napisanog. Ponarucito sa onimm prvim komentarom o slici na vrhu. Takvih slika Rafala ima u zadnje vreme na T6 bas dosta, al vazno da se podsmevaju 40 godina starom MiGu 29. Što se šarenila tiče to ima svoje pluseve i minuse. Jedna od najvaznijih stvari je i mentalni pristuo…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Vladimir Zasto ne bi pogledali neke informacije o tome, o cemu pisete? Upravo Amerika je za sad imala najveci uspeh sa hipersonicnim bezmotornim bolidima koji i poticu iz americkog programa Global strike (to je ono sto lici na kljun patke), i imaju vise programa. 2013 su oborili rekord duzine leta tom spravom. Na toj tehnici…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj