BEG airport status
Hanes Arč ponovo prvi u Rovinju Austrijanac odbranio prošlogodišnji rezultat iz Hrvatske

Hanes Arč ponovo prvi u Rovinju

Uprkos velikim očekivanjima Bonama pred nadmetanje u Rovinju, pobedu na trećoj u nizu trka svetskog šampionata Red Bull Air Race odneo je Austrijanac Hanes Arč. Drugo mesto zauzeo je Čeh Martin Sonka, što je njegov najbolji rezultat u karijeri. Na trećem mestu našao se Australijanac Met Hol.

Hanes Arč se posle trke u Japanu pre dve nedelje nalazio na jedanaestoj poziciji. Trka u Hrvatskoj znatno je poboljšala njegov plasman.

– Ove nedelje smo počeli sa laganim treninzima, ali sam shvatio da su moje linije dobre i pokušao sam da se usredsredim samo na letenje i ni na šta drugo. Veoma sam srećan zbog pobede u Hrvatskoj, naročito zbog velikog broja fanova. – rekao je Arč.

Hanes Arc
Hanes Arč iznad Rovinja

Britanac Pol Bonam koji je osvojio kvalifikacije, ali je u poslednjoj trci završio na osmom mestu i Australijanac Met Hol koji je osvojio treće mesto, nalaze se na vrhu liste sa po 25 poena. Arč je posle pobede u Rovinju skočio sa sedmog na treće mesto. Čak 12 poena osvojio je na trci u Hrvatskoj. Ovo je njegova deseta pobeda u karijeri.

Zanimljivo je da je kao pilot helikoptera camera-shipa u izradi fotografija pomogao i Felix Baumgartner, poznat po svom skoku iz 2012. godine kada je postao prvi čovek koja je u slobodnom padala sa visine od 38,9 km postigla brzinu od 1357,6 km/h.

martin
Martin Sonka na trećoj trci šampionata Red Bull Air Race

Rezultat posle treće trke ove sezone izgleda ovako: Bonam (25 poena), 2. Hol (25), 3. Arč (17), 4. Lemb (12), 5. Dolderer (10), 6. Sonka (9), 7. Meklaud (9), 8. Gulien (8), 9. Ivanov (6), 10. Muroja (4), 11. Čambliš (2), 12. Besenai (2), 13. Velard (0), 14. Le Vot (0).

Pre ove trke, Šveđanin Danijel Rajfa svojio je treću trku u Kupu izazivača, koji je zamišljen tako da   buduovućim pilotima omogući da vežbaju letenje na malim visinama. Mikel Bregit iz francuske je bio drugi, a Kristijan Bolton iz Čilea treći.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj