Do sada sklopljeni ugovori o kupovini i opciji za kupovinu iznose 45 milijardi dolara. Ako performanse Buržea posmatramo u odnosu na prošlogodišnji Farnboro, u Parizu je drugog dana ugovoreno 30 manje narudžbina nego u Londonu. Ukupno 342. Posle drugog dana ispostavilo se da su azijske kompanije kupci gotovo 2/3 ovih narudžbina.
AerCup je potpisao ugovor za kupovinu 100 Boeinga 737 Max 8, dok je Korean Air potpisao 30 opcija za naslednika 737 NG-a. Takođe, ugovorio je kupovinu 50 A321neo letelica uključujući 20 opcija.
SMBC Aviation Capital poručio je 10 Boeinga 737 Max (na čekanju kod proizvođača iz Sietla već ima 80 takvih aviona). Ruili Airlines se obavezao na kupovinu 30 Boeinga 737 Max. Minsheng Financial Leasing potpisao je memorandum o kupovini 30 Boeinga 737, kombinacija NG i MAX derivata.
Sriwijaya Air naručio je dva Boeinga 737-900ER. Tajvanska kompanija Eva AIr potpisala je preliminarni ugovor o kupovini četiri A330. Cebu Pacific se obavezao da će kupiti ATR 72-600, a ugovorio je i 10 opcija za kupovinu konfiguracija putničke kabine koja će brojati 78 sedišta. Švedska kompanija Braathens Regional će, takođe, naručiti 4 aviona ovog tipa.
Vojni sektor do sada, osim „munje iz Pakistana“ nije imao narudžbine većeg profila i obima.
Tango six će danas svoju pažnju (u formi naknadnih detaljnih video reportaža) fokusirati na IOMAX-ov Arhangel (Emirati očekuju svoja 24 naručena primerka), C Seriju iz pilotskog ugla, nove detalje o statistici Mitsubishijevog regionalnog mlaznjaka kao i detaljnije predstavljanje poslednjih novina iz kokpita kompanije ATR.
Tango Six će uz pomoć kompanije Sky Partner i podršku Schneider Electric izveštavati svaki dan sa najvećeg svetskog vazduhoplovnog sajma. Za grupisane postove sa Buržea kliknite baner: