Transaerov novi A321-211SL sleteo je danas u 12 časova na aerodrom „Nikola Tesla“ direktno iz Erbasove fabrike u Hamburgu i ušao je u veliki hangar „Jat Tehnike“ gde će boraviti narednih pet dana na radovima prve rekonfiguracije putničke kabine.
Letelica je sa proizvodne linije u Hamburgu izašla pre nepunih nedelju dana i nakon prvog fabričkog probnog leta danas se uputila za Beograd. To će ujedno biti i prvi A321 na radovima u „Jat Tehnici“, dve godine nakon što je srpski MRO osvojio tip sertifikat evropskog proizvođača putničkih aviona.
Transaero će u svojoj floti imati 5 letelica tipa A321, prva je bila isporučena pre dve nedelje, dok će drugi zvanično biti pušten u komercijalne operacije na linijama za Pariz, Tel Aviv, Astanu i Novosibirsk nekoliko dana nakon što bude izašao iz hangara „Jat Tehnike“.
Ruska avio-kompanija nastavlja ulaganje u svoje kapacitete – prevashodno u zapadnu opremu. Posle glasina o problemima (koji su mogli da utiču i na „Tehniku“) nastavljaju skromnije sa širenjem. Četiri A380 koja su na narudžbini moraće da sačekaju ili na bolju finansijsku situaciju kompanije ili da uslovi plaćanja budu ponovo pregovarani. Do tada će, do kraja ove godine, „Transaero“ uvesti u upotrebu još dva Boinga 737-800 i preostala tri A321.
„Transaero“ je dugogodišnji klijent „Jat Tehnike“ koja obavlja bazno održavanje njihovih B737 Classic i NG letelica. Danas pristigli 321 biće prvi Erbasov tip letelice na radovima za ovu avio-kompaniju.
Kako su za Tango Six rekli u „Tehnici“, hangari kompanije su puni i u avgustu, obično najsporijem mesecu za radove u MRO industriji:
– Nastavljamo sa disciplinovanom poslovnom politikom u okviru koje su prioriteti redovnost mesečnih isplata zarada našim zaposlenima, mere štednje, briga i zaštita na radu mehaničara i tehničara ali i dodela jubilarnih nagrada.
Sve ovo rezultiralo je apsolunom predanošću zaposlenih zadacima koje pred nas postavljaju klijenti čiji je i broj počeo da raste. Dugoročan poslovni odnos sa privatnim ruskim avio-prevoznikom „Transaero“ dokaz je da smo u stanju da ispunimo sve zahteve koje pred nas postavljaju klijenti.
Danas počinjemo sa radovima na novom tipu letelice što je svojevrsno dizanje našeg međusobnog poslovnog odnosa na viši nivo. „Transaerovom“ A321 uradićemo kabinsku modifikaciju i isporučiti ga klijentu u roku.
mtw
Може ли појашњење термина кабинска реконфигурација/модификација кабине. Шта то подразумева и зашто се тако нешто ради на авиону који је управо изашао из фабрике?
poletac
airbus napravio avion prazne kabine, doleteo do beg, oni ce da mu metnu sedista koja su isporucena od proizvodjaca, po zelji transaero-a, i avion ce da ode. Najverovatnije cena je bila kljucni faktor.
serdar
Odlicno pitanje,i mene interesuje!
Mrmy
Avion je dosao u all ekonomy konfiguraciji a rusi zele i biznis klasu da ubace.jednostavnije im je da kupe avion u all ekonomy pa izmene nahnadno
Vladimir
Kao što je Pera već pisao na Facebook-u. Menjaju mu pol. Kad izađe iz hangara zvaće se Boeing!
Andrija
To bi bilo od dečaka devojčica.
Iz A (irbus) u B (oeing).