BEG airport status
Aeroflot najavio kupovinu akcija Transaera Uprkos rastu broja putnika od 2,7%, Transaero pred bankrotom - Aeroflot kao spas.

Aeroflot najavio kupovinu akcija Transaera

Vest da će Aeroflot kupiti 75% akcija svog konkurenta, Transaera (Transaero), za svega 1 rublju je u samo nekoliko sati izazvala interesovanje velikog broja medija, a prema navodima „The Wall Street Journal“ uticala je i da vrednost akcije Transaera na berzi poraste za gotovo 40%.

Kako se navodi, ovakva trgovina je način da se spreči bankrot prezaduženog Transaera i ne bi trebalo da dovede do većih promena u radu oba avio-prevoznika.

-„Aeroflot Group“ bi restruktuirao Transaero i spojio ga sa ostalim kompanijama u grupi – rekao je portparol Aeroflota agenciji RIA, prenosi Rojters.

O kupovini se razgovaralo i sa ruskom Vladom, a ovakvu odluku je, prilikom zasedanja komisije za vazdušni saobraćaj u utorak, podržao prvi podpredsednik Vlade Rusije, Igor Šuvalov.

Ipak, navode o kupovini Transaera za 1 rublju nisu hteli da komentarišu čelnici Aeroflota.

Agencija Rojter (Reuters) o ovom događaju piša kao o posledici ekonomske krize u Rusiji.

„Bloomberg Business“ navodi da je Transaero krajem decembra 2014. beležio gubitak od 990 miliona dolara, od čega je 31 % činio gubitak zbog pada vrednosti domaće valute nakon uvođenja sankcija Rusiji.

U prvih sedam meseci 2015. kompanija je beležila rast broja putnika od 2,7 %, ali je interesovanje za međunerodne letova opalo, piše Rojters.

Prema podacima ruske Federalne agencije za vazdušni saobraćaj, na koje se poziva „The Wall Street Journal“, letovi za SAD beleže pad od 16, 5 % u prvih šest meseci ove godine.

S obzirom na novonastalu situaciju u Transaeru, zaključuje se da domaći avio saobraćaj nije mogao da nadomesti zarade od interkontinentalnih letova.

Ipak, treba imati u vidu i da je Aeroflot u prvih šest meseci 2015. zabeležio gubitak od 54,42 miliona dolara, što je gotovo duplo više u odnosu na 2014. godinu, naveo je Rojters.

Pozivajući se na podatke Ruske asocijacije avio-kompanija, ova agencija piše da je celokupna ruska vazduhoplovna industrija u toku prošle godine poslovala sa gubitkom od 461,18 miliona dolara.

Transaero je dugogodišnji klijent „Jat tehnike“.

Tango Six je imao priliku da prošlog meseca na beogradskom aerodromu sačeka novi Transaerov A321-211SL koji je direktno iz Erbasove fabrike u Hamburgu došao na radove rekonfiguracije putničke kabine u „Jat Tehniku“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj