BEG airport status
Počela proizvodnja prvih delova za A330neo Prve isporuke A330-800neo i A330-900neo očekuju se tokom 2017. / Foto: Airbus

Počela proizvodnja prvih delova za A330neo

Godinu dana nakon lansiranja svog A330neo programa, Erbas je u pogonima u Tuluzu i Nantu počeo sa proizvodnjom prvih delova za ovaj avion. Kako je saopšteno iz ove kompanije reč je o “sečenju metala” za proizvodnju prve centralne kutije krila (center wing box) za A330neo.

Mašinska obrada prvog nosača motora počela je letos u Erbasovom pogonu u Sent Eloju (Tuluz), dok je Erbasova fabrika u Nantu pokrenula proizvodnju prve kutije centralnog krila za A330neo.

800x600_1441436973_A330neo_first_centre_wing_box_Airbus_Nantes_facility
Inovativan „Isogrid“ dizajn sa 330 trouglastih džepova / Foto: Airbus

Prvo A330neo rebro centralne kutije krila proizvedeno u Nantu dizajnirano je tako da ispunjava sve zahteve kada je reč o čvrstini, snazi i maloj težini koji su potrebni ovom delu konstrukcije.

Potpuno novi nosač proizveden u Sent Eloju ključni je element A330neo dizajna. Napravljen je od laganog titanijuma, dok su materijali i tehnologija dizajna proizašli iz A350 XWB modela. Na A330neo on će biti usklađen sa novim delom konstrukcije aviona koji smanjuje otpor, čime se omogućava optimalna aerodinamičnost.

Prve isporuke A330-800neo i A330-900neo očekuju se krajem 2017.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj