BEG airport status
Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa za 2015. godinu bolji od poslovnog plana Prihod u 2015. za 50 000 evra veći u odnosu na 2014. / Foto: Montenegro Airlines

Finansijski rezultati Montenegro erlajnsa za 2015. godinu bolji od poslovnog plana

Kompanija Montenegro erlajns (Montenegro Airlines) je na sednici Odbora direktora usvojila izveštaj o finansijskim  rezultatima za protekli period.

Za deset meseci kompanija je prevezla 517.414 putnika, što je skoro 4% više nego prošle godine u istom periodu. Ovo je uticalo na zaradu Montenegra, pa je prihod bio 50 hiljada evra veći u odnosu na isti period prošle godine. Na taj način postignut je bolji finansijski rezultat u odnosu na poslovni plan, saopšteno je iz ove kompanije a prenosi crnogorski portal Analitika.

Član Odbora, Predrag Marković, izjavio je da je u deset meseci ove u odnosu na isti period prošle godine, evidentirano povećanje u sve tri kategorije saobraćaja.

– U redovnom je rast 3%, u kod-šer 8%, a u čarter saobraćaju je ove godine bilo 17 % više putnika, čemu je najviše doprinijelo uvođenje serije čarter letova ka Njemačkoj, odnosno Berlinu, Lajpcigu, Štutgartu, Diseldorfu i Hanoveru – piše Analitika.

Navodi se da je najveći rast broja putnika u redovnom saobraćaju evidentiran  na linijama ka Sloveniji 49 %, Danskoj 46%, Nemačkoj 45% , Velikoj Britaniji 23 %. Kada je reč o pojedinačnim destinacijama najveći porast je na linijima za Kopenhagen i Diseldorf, oko 45 %.

Rast je, uprkos poznatim otežavajućim okolnostima, evidentiran i na jednom od najvažnijih tržišta, na linijama ka Beogradu i to 2%, odnosno 3.750 putnika više za deset meseci, prenosi crnogorski portal.

Saradnja sa Etihadom i povlastice lekarima za letove do Beograda kao teme Odbora direktora / Foto: Montenegro Airlines
Saradnja sa Etihadom i povlastice lekarima za letove do Beograda kao teme Odbora direktora / Foto: Montenegro Airlines

Odbor je usvojio informaciju o potpisivanju „memoranduma o razumijevanju i strateškoj komercijalnoj saradnji sa Etihad ervjezom“ (Etihad Airways), kao i odluku o davanju povlašćenog prevoza lekarima koji se nalaze na specijalizaciji i subspecijalizaciji u Beogradu. Na taj način Montenegro pokazuje društvenu odgovornost i želi da pomogne sistem javnog zdravstva u Crnoj Gori, piše Analitika.

Vesti kojima se rezultati rada ove kompanije procenjuju kao pozitivni dolaze nekoliko nedelja nakon informacije da je Montenegro erlajns zapao u krizu zbog poslovanja sa gubitkom, odlaska pilota i mogućeg ishoda kontrole inspekcije za privredni kriminal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj