BEG airport status
Er Srbija i Er Evropa potpisale kod-šer sporazum "YU" kod na letovima Er Evrope ka osam destinacija / Foto: Air Serbia

Er Srbija i Er Evropa potpisale kod-šer sporazum

Er Srbija (Air Serbia) i Er Evropa (Air Europa) zaključile su kod-šer sporazum za putovanja u okviru svojih mreža linija u Severnoj i Južnoj Evropi.

U okviru ovog sporazuma Er Srbija će dodati svoj “YU” kod na dnevne letove Er Evrope između Madrida i Amsterdama, Frankfurta, Milana i Rima, kao i na letove između Malage, Valensije i Pariza.

Er Evropa će, s druge strane, dodati svoj kod na gotovo 60 nedeljnih letova koje obavlja Er Srbija između Beograda i šest gradova u Evropi uključujući Amsterdam, Brisel, Frankfurt, Milano, Pariz i Rim.

– Zadovoljstvo nam je da potpišemo ovaj kod-šer sporazum sa Er Evropom, koji će našim gostima pružiti jednostavne konekcije sa samo jednim presedanjem do tri važna grada u Španiji u kojima živi više od 10 miliona ljudi – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

Otvoreni dani Er Srbije

Svi koji su zainteresovani da postanu deo kabinskog osoblja nacionalnog avio-prevoznika imaće priliku da se prijave za ovu poziciju.

Kompanija Er Srbija će 28. novembra organizovati Otvoreni dan u Novom Sadu, a 6. decembra u Beogradu. 

Kao preduslovi za prijavu navode se minimum srednji nivo stručne spreme i poznavanje engleskog jezika (u prednosti su osobe koje poznaju i neki drugi strani jezik). Osim toga, kandidat treba da je državljanin Srbije, a potrebno je da ima i vežaći srpski pasoš.

Osoba treba da je komunikativna, pozitivna, vešta u pružanju usluge. Ceniće se i njena fleksibilnost i motivacija, kao i sposobnost da poštuje zadati raspored.

Kandidati sa sobom treba da ponesu biorgafiju, fotografiju na kojoj se vide u celosti i odštampani e-mail na kome je potvrda da su se prethodno prijavili.

Formular za aplikacu možete pronaći ovde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj