BEG airport status
Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding Ove godine Adria Airways Tehnika obeležila je kraj radova na hiljaditoj letelici / Foto: Adria Tehnika

Adria Airways Tehnika prodata poljskoj kompaniji Linetech Holding

Isplatom prodajne cene i prenosom 100% deonica, juče je uspešno izvršena prodaja kompanije Adria Airways Tehnika kompaniji Linetech Holding iz Poljske, saopšteno je iz slovenačkog MRO-a.

Slovenački državni holding (SDH) i aerodrom Ljubljna d.o.o. (dosadašnji vlasnici Adria Airways Tehnike, d.d) zaključili su ovaj sporazum na osnovu otvorenog procesa nadmetanja:

– Linetech Holding izabran je kao kupac nakon što je ponudio najbolju cenu za 100% deonica Adria Tehnike. Konzorcijum prethodnih vlasnika očekuje da će se celokupna transakcija obaviti do srede.

Ovo predstavlja uspešno okončanje dvostepenog procesa nadmetanja što će kompaniji omogućiti da nastavi svoj rast i razvoj, sačuva svoju globalnu ulogu ali i ulogu u svojoj domovini, Sloveniji – poručeno je Adria Tehnike.

 

Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika
Konsolidacija kao jedan od načina opstanka regionalnih MRO kompanija? Foto: Adria Tehnika

Izvršni direktor kompanije Maksimilijan Pele izjavio je ovom prilikom da je procedura sprovedena korektno i da on prihvata promenu:

– Svi zaposleni Adria Tehnike bili su na ivici već duže vreme, sa mnogo pitanja, šta će biti sa njima i na koji način će se stvari odigrati. Upravo zbog toga sam zadovoljan da je naša kompanija sada u vlasništvu uspešnog MRO-a za koji ja verujem da će stremiti uspehu i rastu. Radujem se dobroj saradnji i radu ka ostvarivanju zajedničkih ciljeva. –

Piotr Kaczor, predsednik upravnog odbora Linetech Holdinga takođe je istakao optimizam povodom preuzimanja Adrie:

– Ponosni smo što možemo najaviti našu akviziciju Adria Tehnike. Cilj nam je da razvijamo ovu kompaniju, ulažemo u ljude, novu tehnlogiju i opremu. Zahvaljujući ovom pripajanju naše polje kompetencija će postati šire a sve u cilju zaokruživanja portfolia za radove na najpopularnijim tipovima letelica: Boing, Erbas, Bombardie, Embraer i ATR. Linetech namerava da nastavi sa zapošljavanjem u Sloveniji i proširi programe obuke za novozaposlene. Naša grupa će tako sada imati šest hangara za bazno održavanje što će nam pomoći da postanemo jedan vodećih MRO provajdera u Evropi. –

Linetech je osnovan 2009. godine i trenutno obavlja svoje aktivnosti na sedam aerodroma u Poljskoj. Kompanija zapošljava oko 200 ljudi.

2015. godina je peta godina postojanja kompanije Adria Airways Tehnika u ovoj formi. Tango Six je bio prisutan kada je slovenački MRO u julu ove godine obeležio kraj radova na hiljaditoj letelici.

Adria Tehnika u okviru svojih 8.000 kvadratnih metara prostora na aerodromu Jože Pučnik u Ljubljani nudi usluge tehničkog održavanja na familiji aviona CRJ (100/200/700/900/1000) kao i Erbas A320. 80% prihoda kompanije dolazi od klijenata iz Zapadne Evrope.

Izvršni direktor Maksimilijan Pele pričao je za naš portal u julu o istoriji Adria Tehnike, njihovim standardima, odnosu prema zaposlenim i trenutnim izazovima u MRO industriji:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj