BEG airport status
Er Srbija zapošljava više od 100 članova kabinskog osoblja Dani zapošljavanja: Novi Sad 28. novembra i Beograd 6. decembra / Foto: Air Serbia

Er Srbija zapošljava više od 100 članova kabinskog osoblja

Nacionalni avio-prevoznik Er Srbija (Air Serbia) biće domaćin dva dana zapošljavanja u okviru konkursa „Novi osmesi Er Srbije“, rečeno je u ovoj kompniji.

Dani zapošljavanja biće održani u Novom Sadu 28. novembra i u Beogradu 6. decembra, kada će kandidati moći da predaju svoje radne biografije, da se sastanu sa zaposleima u sektoru za ljudske resurse Er Srbije i da postave pitanja u vezi sa ovom profesijom.

Kao preduslovi za prijavu navode se minimum srednji nivo stručne spreme i poznavanje engleskog jezika (u prednosti su osobe koje poznaju i neki drugi strani jezik). Osim toga, kandidat treba da je državljanin Srbije, a potrebno je da ima i vežaći srpski pasoš.

Osoba treba da je komunikativna, pozitivna, vešta u pružanju usluge. Ceniće se i njena fleksibilnost i motivacija, kao i sposobnost da poštuje zadati raspored.

Kandidati sa sobom treba da ponesu biorgafiju, fotografiju na kojoj se vide u celosti i odštampani e-mail na kome je potvrda da su se prethodno prijavili (formular za aplikacu možete pronaći ovde).

– U skladu sa rastom mreže linija Er Srbije i letovima za Njujork koje smo nedavno najavili, pravo je vreme da Er Srbija poželi dobrodošlicu novim saradnicima u kabinskoj posadi.

Ove pozicije omogućavaju našim saradnicima muškog i ženskog pola da vide svet, da pohađaju najsavremenije programe obuke u Abu Dabiju i da ostvare fantastičnu karijeru u avijaciji, a da istovremeno ostanu u blizini svoje domovine.

Cilj nam je da zaposlimo više od 100 novih članova kabinske posade, čime ćemo znatno doprineti kretanjima na tržištu rada u Srbiji, i očekujemo veoma veliki odziv tokom dana zapošljavanja.

Članovi kabinske posade Er Srbije prolaze kroz program obuke u oblastima bezbednosti i usluge na avionima A319 i A320 u Akademiji za obuku u Abu Dabiju, prestonici Ujedinjenih Arapskih Emirata, gde su im obezbeđeni transport, uniforme i medicinsko osiguranje – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Do

Da li su nabavili jos 10 aviona ili osoblje odlazi u druge avio prevoznike za bolje pare?

Odgovori
Si

Velika fluktuacija kadrova u kratkom vremenskom periodu je znak da nešto nije uredu sa uslovima rada.Pošto se radi o kompaniji čije je poslovanje ne poznato za građanje Srbije ,ostaje da se donose zaključci na osnovu informacija koje “ cure“ od strane zaposlenih , a one su dosta loše.

Odgovori
Do

Mamo, tato FLUKTUACIJA! :) Upravo takvo saznanje imam i ja, od drugara- do nedavno radio kao stjuart…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj