BEG airport status
„Etihad Airways Partners“ nagrađen za koncept zajedničkog finansiranja kompanija u grupaciji Sakupljeno 700 miliona dolara za zajedničko finansiranje partnerskih kompanija / Foto: IFR

„Etihad Airways Partners“ nagrađen za koncept zajedničkog finansiranja kompanija u grupaciji

„Sporazum za finansiranje razvoja“ u vrednosti od 700 miliona dolara grupacije Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners) dobio je priznanje za Obveznicu godine na tržištima u razvoju u Evropi, na Bliskom istoku i Africi od organizacije za pružanje tržišnih informacija „International Financing Review“- IFR. Nagrada će biti uručena u Londonu 27. januara na gala večeri, rečeno je u kompaniji Etihad ervejz (Etihad Airways).

Iz Etihada podsećaju da su u septembru ove godine pokrenuli seriju prezentacija širom sveta zajedno sa svojim glavnim savetnikom, kompanijom Goldman Saks (Goldman Sachs) u cilju prikupljanja finansijskih sredstava na tržištu za razvoj avio-kompanije, njene podružnice Etihad aerodromske usluge (Etihad Airport Services) i njenih pet strateških partnera – kompanija Er Berlin (Air berlin), Er Srbija (Air Serbia), Er Sejšeli (Air Seychelles ), Alitalija (Alitalia) i Džet ervejz (Jet Airways) – u okviru grupacije Etihad ervejz partners.

Putem instrumenta za finansiranje pod nazivom „Etihad ervejz partners BV“, grupacija je najpre prikupila 500 miliona dolara, a zatim i dodatnih 200 miliona dolara.

Kako je još u septembru najavljeno, prikupljena sredstava će se među partnerima deliti na sledeći način:

– 20 % sredstava će pripasti kompanijama Etihad ervejz, Etihad aerodromske usluge, Erberlin i Alitalija

– 16 % će pripasti Džet ervejzu

– ostatak sredstava avio-kompanijama Er Srbija i Er Sejšeli.

– Prikupljena sredstva, koja će biti podeljena između sedam kompanija, namenjena su kako za kapitalna ulaganja tako i za investicije u flotu, kao i refinansiranje obaveza, u zavisnosti od individualnih potreba svake poslovne organizacije – izavio je Martin Veber, generalni direktor Goldman Saksa.

IFR je organizacija koja izveštava o tržišnom kapitalu, analizira trendove, prenosi vesti i događaje iz ove oblasti putem svoje nedeljne publikacije i dnevnih izveštaja na internetu.

IFR nagrada ustanovljena je 2005. godine i deo je „Thomson Reuters Awards for Excellence“.

U Etihadu navode da je ovo je drugi put u poslednjih nekoliko nedelja da njihova inicijativa dobija priznanje kao „prva zajednička transakcija za finansiranje razvoja ove vrste u avio-industriji“.

– Grupacija Etihad ervejz partners je takođe u Londonu dobila nagradu Aranžman za finansiranje godine za Bliski istok koju dodeljuje britanski časopis „Global Transport Finance“ – saopšteno je iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj