BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu Kondić je u Abu Dabiju učestvovao na panelu "Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?" / Foto: Petar Vojinović

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa direktorom Er Srbije: Prodaja karata za Njujork ide odlično, tom linijom jačamo svoju regionalnu mrežu

„U slučaju da A330 doživi tehnički kvar Er Srbija će imati nekoliko rešenja“.

Na jedno od najčešće postavljanih pitanja i potenciranje problema u interkontinentalnim operacijama sa samo jednim avionom, odgovorio nam je direktor srpske nacionalne avio-kompanije Dane Kondić u današnjem ekskluzivnom intervjuu:

– U slučaju da se eventualno prizemljenje letelice produži na nekoliko dana možemo računati na našeg partnera Etihad ervejz. Oni u svakom trenutku u hangaru imaju parkiran jedan rezervni A340-500. – ispričao je Kondić u razgovoru za Tango Six u Abu Dabiju na ovogodišnjem prestižnom skupu globalne vazduhoplovne industrije „Global Aerospace Summitu“.

Nakon panela na kojem je učestvovao a koji je bio naslovljen „Radi li industrija dovoljno na rešenjima ne bi li izbegla novi ekonomski silazni trend?“ Kondić je u intervjuu za naš portal izjavio da prodaja karata za Njujork u trećoj nedelji „prevazilazi očekivanja“ i detaljnije se osvrnuo na planiranu arhitekturu ove rute.

Pitali smo ga koji argumenti stoje iza velikih rezova pojedinih frekvencija na rutama tokom zimskog reda letenja, pojasnio je na koji je način ustrojen Nadzorni odbor kompanije koji pored pododbora omogućava i neke druge sisteme kontrole za koje Kondić tvrdi da Er Srbiju čine najbolje upravljanim javnim preduzećem u zemlji.

Ceo intervju pogledajte ovde:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BE

Резервни А340-500? Он троши гориво као ненормалан зато су га се сви и отарасили. Али што да не, и онако се цео послић финансира из буџета.

Odgovori
Fa

Ne trosi on mnogo vise od 330-ke, njegovi motori su slabiji i manji

Dr

Dragi Komentatori molio bi ako nista drugo ono bar pre nego odvalite kakvu glupost konsultujete Wikipediju jet tamo lepo stoji sve o rezervnoj Leteluci tj. A – 340 -500 .
letelica je prevashodno namenjena za letove preko 10 000 kilometara .sto zajedno sa podatkom da moze poneti cargo posiljke vise nego B747 300 i isto toliko putnika kao Boing a pri tome potrositi mnogo manje goriva znaci da je letelica odlican izbor .
Misljenja sam da je to sledeci Avion u Floti Air Serbia dok se nebude kupio neki noviji Aparat tipa A 350 XWB

BE

Dragane, uporedi A330-200 koji ce Air Serbia, tj. srpski budzet, da placa i A340-500. Nebo i zemlja! Jedino u cemu je A340-500 bolji je dolet, ali po koju cenu? Po cenu ubistveno ojacane i teske konstrukcije koja ce da izdrzi ovaj leteci recervoar za gorivo. Svako ostalo poredjenje je besmisleno, a posebno sa B747-300.
Ovde ima par interesantnih detalja: http://planes.axlegeeks.com/compare/232-237/Airbus-A330-200-vs-Airbus-A340-500

VM

U planu je da ubrzo u saobracaj bude uveden i drugi A330 o tome je nedavno govorio predsednik n o S. Mali

Odgovori
Go

E, ako Mali kaze, onda sam miran…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj