BEG airport status
„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu Ugovoreni "Routine services", "Non-routine services" i "Material handling"/ Foto: Aerodrom Niš

„Konstantin Veliki“ i „Jat Tehnika“ potpisali ugovor: Održavanje aviona od sada i u Nišu

Niški aerodrom „Konstantin Veliki“ i kompanija „Jat Tehnika“ potpisali su Ugovor o poslovno-tehničkoj saradnji.

Saradnja se konkretno odnosi na usluge održavanja aviona: „Routine services“, „Non-routine services“ i „Material handling“, saopštila je niška vazdušna luka.

– Potpisivanjem ovog ugovora po prvi put će avio-kompanijama koje saobraćaju sa niškog aerodroma biti omogućena još jedna vrsta usluge – održavanje vazduhoplova i to od strane renomirane kompanije koja ima preko 85 godina iskustva – navode sa „Konstantina Velikog“.

Oni podsećaju da „Jat Tehnika“ poseduje sve potrebne sertifikate: EASA 145, EASA21, FAA, FAR 145, Sertifikate Ruske Federacije, Bermuda, Turske, Katara, Bosne i Hercegovine.

– Pored visokog kvaliteta usluga, „Jat Tehnika“ ima i jako konkurentne cene rada. Ponudom i uslugom održavanja vazduhoplova, Aerodrom Niš će postati još konkurentniji na vazduhoplovnom tržištu – saopštio je niški aerodrom.

Podsetimo, početkom nedelje, ova vazdušna luka potpisala je ugovor sa low cost kompanijom Ryanair (Rajaner) koja će od septembra uvesti letove na relaciji Niš-Berlin.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj