BEG airport status
Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation Još jedno restrukturiranje za SRT

Mubadala prodala većinski udeo u kompaniji SR Technics kineskoj grupi HNA Aviation

Švajcarska kompanija SR Technics saopštila je danas da je njen dosadašnji stoprocentni vlasnik fond Mubadala iz Abu Dabija prodao 80% svog udela u vlasništvu kompaniji HNA Aviation baziranoj u gradu Haiko u Kini. Prema detaljima objavljenim o transakciji SRT će ostati samostalan biznis u okviru HNA vazduhoplovnog portfolia.

Mubadala, koja je od 2006. godine bila vlasnik SRT-a zadržaće 20% udela u švajcarskom MRO provajderu.

Homaid Al Šamari, direktor vazduhoplovne divizije Mubadala fonda izjavio je:

– Kao većinski vlasnik SRT-a već duže od šest godina sa zadovoljstvom možemo konstatovati da smo našli idealnog partnera u kompaniji HNA Aviation koja će nastaviti razvoj jednog od vodećih MRO provajdera u svetu. I dalje smo potpuno ubeđeni u dugoročni potencijal SRT-a i ostaćemo aktivni u vođenju kompanije u razmeri našeg preostalog vlasništva i mesta u Upravnom odboru.

Chen Wenli, potpredsednik HNA Grupe, takođe je rekao ovim povodom:

– HNA u potpunosti podržava trenutnu dugoročnu strategiju izvršnog rukovodstva SRT-a i biće pouzdan partner kompaniji u službi trenutnim klijentima ali i prilikom proširivanja njenog globalnog poslovanja.

Jeremy Remacha, vršilac dužnosti direktora SRT-a takođe je izrazio zadovoljstvo novim vlasnikom i naglasio da je pored fokusa na trenutne klijente i sve širu podršku Etihad Grupi cilj SRT-a širenje na rastuće tržište Azije-Pacifika.

Kako je Tango Six već izveštavao, Mubadala je kroz SRT planirala da kupi srpsku Jat Tehniku dok je SRT već preselio većinu svoje administracije u Beograd.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj