BEG airport status
Rajaner poleteo iz Niša za Berlin Svečani doček na prvom letu Rajanera za Srbiju/ Foto: Neda Mojsilović

Rajaner poleteo iz Niša za Berlin

Kompanija Rajaner (Rayan Air) uspostavila je liniju iz Niša za Berlin. Reč je o prvoj od četiri najavljene rute na kojima će ova kompanija početi da leti do kraja godine.

Dugoočekivani prvi let irskog lowcostera iz Srbije obeležio je dolazak aviona iz Berlina. Rajanerov B737-800 sleteo je na niški aerodrom oko 15:00 sati (Tango Six je uživo prenosio svečani doček putem svoje Facebook strane). Sačekali su je vodeni topovi, usledio je dvadesetpetominutni „turnaround“, ukrcavanje putnika, a zatim i poletanje za nemački prestonicu nešto posle 15:35h.

Popunjenost na letu iz Berlina bila je 100%, dok je u dolasku bila 80%. Piloti na ovom letu bili su Vladimir Milićević i Stefan Jovanović.

Niš nedelja_011
Milićević je kratko porazgovarao sa novinarima, ali nije želeo da daje izjavu za medije / Foto: Neda Mojsilović

– Biće kao i svaki drugi let. Nista posebno, sem što će doček biti organizovan na aerodromu Niš – izjavio je Milićević pre nekoliko dana u intervju za Tango Six.

Direktor aerodroma, Vladica Đurđanović je na konferenciji za medije organizovanoj povodom prvog leta kompanije Ryanaair iz Srbije rekao da je od početka godine „Konstantin Veliki“ opslužio više od 50 000 putnika, kao i da svaka nova linija ovoj vazdušnoj luki donosi novih 30 000 putnika.

Procene su, naveo je Đurđanović, da će do kraja godine niški aerodrom opslužiti između 100 i 120 hiljada putnika.

U narednom periodu očekuje se uvođenje još tri leta komapnije Rajaner – za Bratislavu, Dizeldorf i Milano.

Kjara Ravara, predstavnica Rajanera na uvođenju leta za Berlin izjavila je da do kraja godine neće biti najave novih letova, ali nije želela da komentariše planove za 2017. godinu. Kratko je kroz smeh izjavila da će možda uskoro imati novosti u vezi sa linijama za narednu godinu.

Niš nedelja_002

 

Niš nedelja_010

Niš nedelja_042

Niš nedelja_035

Niš nedelja_019

Sve foto: Neda Mojsilović

Ostale fotografije sa događaja možete pogledati u našoj Facebook galeriji. 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Lj

Čestitamo,neka je sa srećom!!Pozdrav…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Indija je od samog pocetka ukljucena u oba programa koje pominjete: Su-30 i Su-57. Posle prvog leta 1991, Rusi nisu imali para za razvoj Su-30.Taj avion je i zaziveo zahvaljujuci Indiji, koja je ulozila novac, i deo proizvodnje je jos 1990-ih prenet u Indiju. Zajedno sa Rusima Indija je i zapocela ideju PAK-FA, medjutim,…

01. May 2025.Pogledaj