BEG airport status
„Red Bull Air Race“ otvara novu sezonu u februaru – prva trka u Abu Dabiju Abu Dabi 10-11. februar/ Foto: Red Bull Air Race

„Red Bull Air Race“ otvara novu sezonu u februaru – prva trka u Abu Dabiju

Novi „Red Bull Air Race“ šampionat počinje u februaru u Abu Dabiju, saopštio je organizator označivši buduće takmičenje prekretnicom.

Početak desete sezone obeležiće trka u Abu Dabiju 10-11. februara koja će ujedno biti 75. po redu od početka organizovanja ovog šampionata. Prošlogodišnji pobednik, Nemac Matias Dolderer, odmah na startu označen je kao favorit.

– On je prvi pilot koji je praktično osvojio titulu pre kraja takmičenja u prošloj sezoni. Svi će želeti da ga pobede. – navode organizatori.

Ističu da će u trci biti i Australijanac Met Hol koji je dve godine zaredom bio drugoplasirani u generalnom plasmanu.

Trka u Abu Dabiju otvaraće ovaj šampionat naredne četiri godine. U organizaciji kažu da ovaj bliskoistočni grad prepoznaje potrebe ovakvih sportova, kao i da je dosadašnja desetogodišnja saradnja jedna od najvažnijih partnerstava u portfoliju „Red Bull Air Race“ šampionata.

Trke će i u predstojećoj sezoni obuhvatati „Master“ i „Challenger“ klasu, a karte su već u prodaji. Raspored takmičenja za celu sezonu biće objavljen tokom januara, saopštio je organizator.

Tango Six je imao priliku da prisustvuje otvaranju „Red Bull Air Race“ sezone u Abu Dabiju prošle godine, kada su loši vremenski uslovi, pre svega velika oluja, zahvatili Emirate.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj