BEG airport status
Etihad ervejz i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum Posle Lufthanze kod-šer i sa Montenegrom / Foto: SEAS

Etihad ervejz i Montenegro erlajns potpisali kod-šer sporazum

Etihad ervejz (Etihad Airways) i Montenegro erlajns (Montenegro Airlines) potpisali su kod-šer sporazum, saopštio je bliskoistočni avio-prevoznik i naveo da se „očekuje odobrenje vazduhoplovnih vlasti“.

Po ovom sporazumu, Etihad ervejz će dodati svoju oznaku “EY” na letove avio-kompanije Montenegro erlajns između Beograda i dve destinacije u Crnoj Gori – Podgorice i Tivta.

S druge strane, Montenegro erlajns dodaće oznaku “YM” na svakodnevne letove Etihada između Beograda i Abu Dabija. 

– Naš stav je jasan da je ovakav oblik saradnje sa Etihadom, globalnim liderom u avio-industriji, od velikog značaja za Montenegro erlajns i Crnu Goru. Kod-šer sporazum će osnažiti našu povezanost sa mrežom linija avio-kompanije Etihad ervejz i doprineti unapređenju globalne prepoznatljivosti Montenegro erlajnsa. – izjavila je Daliborka Pejović, predsednica Odbora direktora Montenegro erlajnsa.

Rezervacija mesta na kod-šer letovima počela je od 20. decembra, a putovanja se mogu odvijati počev od 9. januara 2017. godine, saopštio je Etihad ervejz.

Etihad je nedavno potpisao i kod-šer sporazum sa Lufthanzom, a vest o novoj saradnji stiže gotovo istovremeno sa informacijom da ovaj bliskoistočni prevoznik planira otpuštanja u pojedinim sektorima i spekulacijama koje je objavio „Handelsblatt Global“ da bi Džejms Hogan mogao biti razrešen sa mesta predsednika i generalnog direktora Etihad ejviejšn grupe (Etihad Aviation Group).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj