BEG airport status
Otvoreni dani u 204. i 98. vazduhoplovnoj brigadi

Otvoreni dani u 204. i 98. vazduhoplovnoj brigadi

Bez vojske, njenog vazduhoplovnog dela tačnije, nema ozbiljnije sezone aero-mitinga kod nas. Trenutno ne postoje indicije da će se nešto veće odigrati ove godine ali ova i sledeća nedelja rezervisane su za pokazne nastupe obe ViPVO brigade – 204. i 98. Tako da pod formatom Otvorenog dana dobijamo prva dva veća vojna aero-mitinga za ovu godinu.

Otvoreni dan 204. vazduhoplovne brigade, vojni aerodrom Batajnica
Subota 21. Maj

Šta leti i šta je na statici? Kratak odgovor je, skoro sve. MiG-21, 29, G-4, Gazele, Mi-8. Biće izložen i prototip Laste sa premijernom šemom bojenja. Displej se i dalje planira ali figuriraju dve opcije, atraktivna i još atraktivnija. Još atraktivnija je sinhronizovana simulacija napada jurišnika uz blisku vazdušnu podršku lovaca. U utorak sam posmatrao vežbu tog nastupa i zaista izgleda odlično. Biće izložen i uobičajeni taktičko-tehnički zbor naoružanja i opreme brigade. Kapije se otvaraju u 10 sati, kraj programa se očekuje oko 13 časova.

Otvoreni dan 98. vazduhoplovne brigade
Četvrtak 26. Maj

Kapije na vojnom delu aerodroma Niš za posetioce se otvaraju u 10 časova. Statika ili taktičko-tehnički zbor predstaviće naoružanje i opremu brigade: Orao dvosed, G-4, Mi-8 i Gazela Gama. 3. brigada KoV-a doneće bespilotnu letelicu Vrabac a za ljubitelje kopnene vojske tu će biti Nora, Oganj i Orkan. 63. padobranski bataljon Specijalne brigde prikazaće svoje borilačke veštine a u 11.30 izvesti demo-skok koji će označiti početak vazdušnog displeja. Dva helikoptera Mi-8 i dve Gazele otvaraju helikopterski deo. Desant padobranaca iz Mi-8 biće praćen prikazom operacije borbenog traganja i spasavanja gde će se protivteroristički tim iskrcati iz Mi-8 uz neposredno obezbeđivanje reona sa dve Game. Nakon toga Gazela će izvesti solo displej praćena demonstracijom gašenja požara iz protivpožarnog vedra helikoptera Mi-8.
Kada vatra utihne sledi nastup odeljenja helikoptera Gazela Gama, dva Supergaleba i za kraj simulacija fiktivnog dejstva na sopstveni aerodrom u izvedbi 3 Orla. Letački deo završava se u 13 časova.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

ni

Lepo…kod vas se bar nesto desava…pozzzz!!!!!!!!!!!!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj