BEG airport status
„Nikola Tesla“ izdao prvi broj svog časopisa „Terminal“ Dvojezični časopis, na srpskom i engleskom jeziku, izlaziće ćetiri puta godišnje / Foto: Aerodrom "Nikola Tesla"

„Nikola Tesla“ izdao prvi broj svog časopisa „Terminal“

Aerodrom „Nikola Tesla“ izdao je prvi broj svog časopisa „Terminal“.

Kako kažu sa beogradskog aerodroma, časopis sadrži informacije namenjene putnicima, besplatan je i izlaziće kvartalno, odnosno četiri puta godišnje.

– Cilj štampanja magazina jeste da putnicima, na jednom mestu, budu dostupne raznovrsne informacije o aerodromu, da se upoznaju sa turističkim potencijalima i kapacitetima naše zemlje, kao i o kulturnim i ostalim manifestacijima koje se održavaju u Srbiji. – objašnjavaju sa „Nikole Tesle“.

Prvi primerci dvojezičnog časopisa, na srpskom i engleskom jeziku, nalaze se na 15 lokacija na terminalima 1 i 2 beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

М

Prvi primerci dvojezičnog časopisa, na srpskom i engleskom jeziku,…

Ваљда треба да буде на нашем Ћириличном писму , и Енглеској латиници, бре !

Срамота за Аеродром.

Odgovori
Go

Ako časopis „Terminal“ ne odbrani sveto srpsko pismo, niko neće.

Možda su išli logikom da latinicu može da pročita više ljudi, a da su Srbi dovoljno pismeni da umeju da čitaju i na latinici?

I, naravno, uvek me fascinira kako ljudi koji fanatično naturaju ćirilicu u svakoj mogućoj prilici i po svaku cenu, ne umeju da napišu ni jednu celu rečenicu bez tri pravopisne greške! Možda biste bolje branili srpski jezik kada biste naučili da ga pravilno govorite i pišete?

Sr

Sto ne srbica, slikovito ili klinasto pismo…kad smo vec krenuli tim putem?

al

Možda bolje na staroslovenskom…To što srpski može da se piše na dva pisma je vrednost a ne sramota.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj