BEG airport status
Dragan Đurović prvi crnogorski predstavnik u Koordinacionom komitetu ECAC-a Đurović je izabran jednoglasnom podrškom 44 zemlje članice ECAC-a / Foto: Agencija za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore

Dragan Đurović prvi crnogorski predstavnik u Koordinacionom komitetu ECAC-a

Direktor crnogorske Agencije za civilno vazduhoplovstvo Dragan Đurović izabran je za člana Koordinacionog komiteta Evropske konferencije za civilno vazduhoplovstvo (ECAC), saopšteno je iz te agencije.

Kako navode, Đurović je izabran jednoglasnom podrškom 44 zemlje članice ECAC-a:

– Dragan Đurović je jedini član Koordinacionog komiteta koji dolazi iz zemlje koja nije članica Evropske unije, a ujedno prvi crnogorski predstavnik u rukovodećim strukturama neke od evropskih vazduhoplovnih institucija. –

Koordinacioni komitet, koji upravlja radom ECAC-a, čini 11 direktora civilnog vazduhoplovstva iz Francuske, Nemačke, Velike Britanije, Španije, Italije, Austrije, Švedske, Holandije, Finske i Slovačke.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

sa

Bice zanimljivo slusati vrlo tecni engleski jezik doticnog gospodina

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Indija je od samog pocetka ukljucena u oba programa koje pominjete: Su-30 i Su-57. Posle prvog leta 1991, Rusi nisu imali para za razvoj Su-30.Taj avion je i zaziveo zahvaljujuci Indiji, koja je ulozila novac, i deo proizvodnje je jos 1990-ih prenet u Indiju. Zajedno sa Rusima Indija je i zapocela ideju PAK-FA, medjutim,…

01. May 2025.Pogledaj