BEG airport status
„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara Sumirani dosadašnji finansijski rezultati u 2017. / Foto: Nemanja Stojanović, Tango Six

„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara

Aerodroma Nikola Tesla sumirao je finansijske rezultate za prva četiri meseca 2017. godine.

– U prva četiri meseca 2017. Aerodrom je ostvario je bruto dobit u iznosu od 975,3 miliona dinara, što je 18 odsto više u odnosu na isti period 2016. godine, dok neto dobit iznosi 831,7 miliona dinara, odnosno veća je 21 odsto.

Samo u aprilu ostavrena je bruto dobit u iznosu od 394,3 miliona dinara, kao i neto dobit, u iznosu od 335,1 milion dinara, što je za po 69 odsto više nego u aprilu prošle godine. – saopštio je beogradski aerodrom.

Navodi se da je najveće povećanje poslovnih prihoda zabeleženo u segmentu prihoda po osnovu usluge odleđivanja aviona, zatim prihoda od VIP salona, usluga na posebni zahtev, usluga komercijalnog korišćenja platforme, putničkog servisa i od usluga robno-carinskog magacina.

– Poslovni prihodi u prva četiri meseca ove godine iznose 2.7 milijardi dinara i veći su 11 odsto u odnosu na 2016. godinu. Ukupni prihodi od početka godine iznose 2,75 milijardi dinara i 10 odsto su veći u odnosu na isti period 2016. godine. – navode sa „Nikole Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ba

Odlično!
A sada pitanje: Ako je sve ovako dobro, a jeste, žašto se aerodrom daje pod koncesiju?

Odgovori
ne

Da bi neko od politicara omastio brk i da bi ucinili uslugu jos nekoj svetskoj sili.

Be

@Bane

Tvoji sagovornici kazu da je laz da je sve dobro i da ovo nisu pravi rezultati!

Kazu da su ljudi iz vlasti sve pokrali i da je ANT i Air Serbia zapravo pred bankrotstvom.

Mada kazu i da je AS zapravo arapska kompanija…

…tako da bolje da mi damo taj aerodrom koji je pred stečajem koncesionaru a AS da vratimo na nivo JATa ;-)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj