BEG airport status
„Nikola Tesla“: Ovog maja 4% više putnika nego prošlog; Isplata međudividendi manjinskim akcionarima 19. maja Više od 430 hiljada putnika ovog maja na "Tesli"/ Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“: Ovog maja 4% više putnika nego prošlog; Isplata međudividendi manjinskim akcionarima 19. maja

Aerodrom Nikolа Teslа opslužio je tokom maja 432.828 putnikа.

Kako je saopštila beogradska vazdušna luka, opsluženih 432.828 putnikа predstavlja porast od 4% u odnosu na mаj prethodne godine. Prevezeno je i više od 1.600 tonа robe i pošte – 22% više nego u maju 2016. godine.

Sa aerodroma podsećaju i da je od početkа godine usluge beogrаdskog аerodromа koristilo ukupno više od 1,8 milionа putnikа, 9% više nego u istom periodu prethodne rekordne godine, а prevezeno je ukupno oko 8.000 tonа robe i pošte, odnosno 15% više nego prošle godine.

– S obzirom nа predstojeću sezonu godišnjih odmorа, kаdа se nаjviše i putuje, cilj i objektivno očekivаnje je dа ćemo u godini kаdа Aerodrom proslаvljа prvih 55 godinа rаdа prevаzići cifru od 5,5 milionа putnikа. – saopštio je beogradski aerodrom.

Manjinskim akcionarima 42 dinara od međudividende

Beogradski aerodrom isplatiće 19. juna međudividendu manjinskim akcionarima u iznosu od 41,29 dinara po akciji, odnosno ukupno 238,6 miliona dinara, saopštilo je to preduzeće, prenosi RTS.

Državi će biti isplaćen preostali iznos od 877,2 miliona dinara nakon što je krajem prošle godine uplaćeno 300 miliona dinara.

Pozivajući se na portal Wisebroker navodi se da će nakon ovih isplata, neraspoređeni deo prošlogodišnje dobiti iznosi 1,8 milijardi dinara, pa je Nadzorni odbor skupštini akcionara predložio da se za dividendu izdvoji dodatnih 503,4 miliona dinara, odnosno 14,68 dinara po akciji, dok bi zaposlenima na ime učešća u dobiti pripalo 138 miliona dinara.

Ako skupština akcionara odobri ovu odluku o raspodeli dobiti, akcionarima bi pripao iznos od nepunih 56 dinara po akciji. Kao dan dividende za ovaj dodatni iznos utvrđen je 31. decembar prošle godine. Dan dividende za međudividendu je 25. novembar.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Bogami su se natovci ozbiljno naostrili da naprave hipersonicnu raketu, a da se ne raspadne u prvoj trecini putanje. Sve ide ka tome da bi za jedno 15-20 godina mogli da savladaju tu tehnologiju. Sto je i za ocekivati, obzirom da su im "strucnjaci" sa TOP 100 fakulteta u svetu. Samo pozurite, jer su ove…

26. Nov 2024.Pogledaj

Leon na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Francuzi rade vrlo pametno, ali im se i posrećilo kad je krenula fenomenalna prodaja u zadnje vrijeme i po ekstra cijenama. I geopolitička situacija im ide na ruku ! Ekstra profit od prodaje Rafalea i ulaganja drugih partnera uložiti će u razvijanje sustava za FCAS, a sve na živoj i ekstra potentnim platformi i u…

26. Nov 2024.Pogledaj

K na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne, obrnuto je. F3 se moze nadograditi na F4.1 (kao sto pise u tekstu), ali F5 ce biti standard koji ce ukljuciti strukturne izmjene na zrakoplovu, zbog kojih nece biti moguce unaprijediti ranije verzije na njegov standard. Osim, ako sam dobro shvatio (a lako moguce da nisam), novoproizvedenih F4.2, koji ce strukturne izmjene ukljuciti, ali…

26. Nov 2024.Pogledaj