BEG airport status
Nakon Batajnice i Niš dobija nov hangar za helikoptere Hangar u Nišu će biti identičan novom hangaru na Batajnici koji je završen prošle godine / Foto: Petar Vojinović

Nakon Batajnice i Niš dobija nov hangar za helikoptere

Kako su juče prenele ‘’Južne vesti’’ Vojnograđevinski centar raspisao je javnu nabavku za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju hangara sa akumulatorskom stanicom za smeštaj i održavanje helikoptera na aerodromu ‘’Niš’’. Konkursna dokumentacija javno je dostupna na Portalu javnih nabavki od 29. avgusta.

Hangar će, prema konkursnoj dokumentaciji biti identičan onom na Batajnici. Za potrebe izgradnje hangara za smeštaj i održavanje vazduhoplova na Aerodromu Batajnica u Beogradu, izrađen je i usvojen idejni i glavni projekat.

Kako je predmetni hangar na niškom aerodromu po svojim gabaritima i funkcionalnoj organizaciji identičan prethodno pomenutom, nema potrebe za izradom idejnog projekta hangara. Shodno tome, potrebno je izvršiti prilagođavanje postojećeg Glavnog projekta uslovima lokacije – navodi se u dokumentaciji.

Pošto za akumulatorsku stanicu ne postoje idejni i glavni projekat, Vojnograđevinski centar u konkursnoj dokumentaciji poziva potencijalne ponušače da ga izrade. Konkurs će, prema Portalu javnih nabavki, trajati do 29. septembra kada će biti otovrene ponude a naručilac posla će u roku od 25 dana doneti odluku o dodeli ugovora, pišu „Južne vesti“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Jo

Pohvalno,dobra srvar.

Odgovori
Mi

Ma odlicno! Sta smestiti u hangar? 2 nova Mi17, jedan stari Mi17 i jednu staru Mi8-cu?
Gazele, sportsko-turisticke helikoptercice mozete sve da smestite u 1 hangar.
Stvarno fantastican pomak, montazno- demontazni hangar od pleha umesto armiranog betonskog kaponira!

sl

Kao sto sam i pre rekao – po 1 ovakav hangar u Nisu i Kraljevu je nuznost, uz sredjivanje platforme i rulnica u Nisu…
Svakako, sve pohvale.
Medjutim, i dalje ne razumem zasto se ne rasciscavaju rusevine starih kaponira i hangara, prvenstveno na Batajnici?! Pa da su svaki dan sklonili po 1 kolica suta, do sada bi ocistili…

Odgovori
St

Prvo Bataja… :D

Odgovori
Jo

ABS, ABS…Da ovo je lepše i sigurno jeftinije za gradnju , moguće i za održavanje (mada na duži rok pitanje je) .
Betonska skloništa su dugovečnija , pružaju veću šansu preživljavanja , a mogu se klimatizovati i opremiti protiv pžarnim sistemima kao i ovi hangari koje grade.
Sa druge strane besparica je i ovo je logičan potez koji ubija 2 mve: novac i što duže očuvanje aparata( kojih nešto slabo ima)

Odgovori
ki

Bice..ovo…bice …ono. Krenite nesto konacno da pravite.Nemojte da vas cekamo narednih 5 godina da napravite par hangara ..
Ova drzava je prava sprdacina

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

27. Nov 2024.Pogledaj

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj