BEG airport status
Sindikati „Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni“: Nejasno zašto najuspešnija avio-kompanija u okruženju gasi svog hendling agenta Ta tri sindikata podržala su odluku o prelasku radnika ASGS u sastav "Nikole Tesle" / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Sindikati „Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni“: Nejasno zašto najuspešnija avio-kompanija u okruženju gasi svog hendling agenta

Kako smo juče preneli saopštenje Sindikata „Sloga Aerodrom Nikola Tesla“, nakon odluke i potpisivanja ugovora, 340 radnika kompanije „Er Srbija zemaljski servis“ (ASGS) radiće u sastavu “AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd”.

Sindikat je podržao tu odluku, objašnjavajući da će na taj način veliki broj radnika umesto „na ulici ostati u poslu“ i dodao:

– Mi ne možemo i nećemo biti protiv prijema tih radnika, budući da se među ostalim sindikatima na Aerodromu provlači ocena da će dolaskom ovih radnika biti ugroženi sadašnji, što nije tačno, jer postoji stalna potreba za upošljavanjem nove radne snage usled povećanja obima saobraćaja. –

Tim povodom oglasili su se i „Sindikat Zajedno“, „ASNS“ i „Nezavisni Sindikat“ Aerodroma Nikola Tesla. Kako navode na njihovoj zvaničnoj stranici Sindikat ANT „Zajedno“, oni podržavaju odluku ne ulazeći u pravnu formu preuzimanja zaposlenih i angažovanih kompanije ASGS i njihovo zapošljavanje i angažovanje u kompaniju „AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd“:

–  Očekujemo da sve kolege preuzete iz kompanije ASGS dobiju adekvatna radna mesta. Ipak, moramo da napomenemo da nam je nejasno zašto najbolja i najuspešnija avio-kompanija u okruženju (Er Srbija), praktično „gasi“ svoju „ćerka firmu“, registrovanog handling agenta, prebacivanjem najvećeg dela svojih zaposlenih i angažovanih u AD Aerodrom Nikola Tesla, da bi kao zaposleni Aerodroma nastavili da obavljaju iste poslove koje su obavljali i u ASGS.

„Očekujemo da sve kolege preuzete iz kompanije ASGS dobiju adekvatna radna mesta“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Iz svega navedenog, ne razumemo konstataciju sindikata Sloga Aerodrom Nikola Tesla, da se „među ostalim sindikatima aerodroma provlači ocena da će preuzimanjem zaposlenih kompanije ASGS, biti ugroženi sadašnji zaposleni u kompaniji Aerodrom Nikola Tesla“.

Trenutno imamo mnogo ozbiljnijih problema od odgovaranja na neosnovane optužbe jednog sindikata, koji ovu, veoma kompleksnu situaciju na aerodromu koristi zarad dobijanja sitnih sindikalnih poena, u smislu vrbovanja novozaposlenih kolega da pristupe njihovom sindikatu.

Tri reprezentativna sindikata, potpisnika ovog saopštenja, u ovom trenutku bore se za produženje roka važenja Kolektivnog ugovora, vraćanja 10 % umanjene zarade, obezbeđenja što boljeg statusa svih zaposlenih na Aerodromu pred moguće davanje Aerodroma u koncesiju, rešavanja životnih svakodnevnih problema naših zaposlenih.
Sindikati ZAJEDNO, ASNS i NEZAVISNI, ostaju čvrsto na kursu poštovanja Zakona o radu, Kolektivnog ugovora i očuvanja stečenih prava svih zaposlenih u kompaniji AD Aerodrom Nikola Tesla i od tih stavova nećemo odustati. –

Otkazana tribina o koncesiji u Muzeju vazduhoplovstva

Prema navodima ta tri sindikata na njihovoj zvaničnoj stranici, tribina koja je juče trebalo da bude održana u Muzeju vazduhoplovstva, otkazana je jer im je direktor ove institucije otkazao dobrodošlicu:

– Tribinu moramo preseliti u drugi prostor, i nadamo se da cemo dobiti odobrenje da je održimo u salonu Beograd, o čemu ćemo vas obavestiti u najkraćem roku. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ve

1000 ljudi radi po krajnje nepovoljnim uslovima i dodje 340 iz „drzavnog projekta“ i odmah potpisuju na neodredjeno. A sta je sa „NEMA ZAPOSLJAVANJA U JAVNOM SEKTORU“???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj