BEG airport status
Najava: Kostolac Fly-in 2011

Najava: Kostolac Fly-in 2011

Tradicionalno okupljanje generalne avijacije na verovatno jednom od najlepših sportskih aerodroma u zemlji održaće se 13. put u subotu 27.08. sa početkom u 10 časova u Kostolcu. Memorijal „Ljubiša Veličković“ tradicionalno je godišnje okupljanje koje će i ovaj put biti u formi fly-in-a – druženje, klopa i muzika na koje je poželjno doći avionom ukoliko ga imate. Ukoliko ga nemate takođe ste dobrodošli sa napomenom da aeromitinga kao takvog neće biti. Izuzetka i dalje nema pravilu da je gotovo nemoguće organizovati letačku priredbu u Srbiji ovih dana a da se ne prinesu žrtve bogovima administracije koje ceo poduhvat čine besmislenim. Tada ostaje forma neobaveznog druženja koja je podjednako zanimljiva, verujte.

Organizator fly-in-a potvrdio mi je juče da se očekuje do sada rekordan broj dolazaka – oko 17 aviona, 2 helikoptera, skokovi padobranaca kao i tradicionalni prelet na bezbednoj visini aviona Galeb G-2 istoimenog aerokluba iz Beograda. ViPVO bi takođe trebalo tradicionalno da učestvuje u manifestaciji ekspedicijom aviona Utva 75 iz 252. školsko-trenažne avijacijske eskadrile sa aerodroma Batajnica ukoliko temperatura vazduha bude bila optimalna za performanse leta ovih aviona.

Ovako je bilo prošle godine.

Foto: Salinger Igor

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj