BEG airport status
„Nikola Tesla“ prešao na letnji red letenja; U primeni do 27. oktobra ove godine U redovnom putničkom saobraćaju planirano da 32 avio-kompanije saobraćaju prema 69 aerodroma / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ prešao na letnji red letenja; U primeni do 27. oktobra ove godine

Letnji red letenja na Aerodromu Nikola Tesla stupio je na snagu 25. marta i primenjivaće se do 27. oktobra ove godine, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u redovnom putničkom saobraćaju planirano je da 32 avio-kompanije saobraćaju prema 69 aerodroma u 38 država u Evropi, Sjedinjenim Američkim Državama, Severnoj Africi, Bliskom i Dalekom Istoku.

Takođe, letnja sezona će već na početku biti unapređena letovima nacionalne avio-kompanije za Hamburg i Sankt Peterburg, pri čemu će i Vueling Airlines letove za Barselonu obavljati od početka te sezone, kažu sa „Tesle“ i dodaju da su najznačajnije novine u redu letenja kompanije Er Srbija tokom letnje sezone brojna povećanja broja nedeljnih letova:

– Broj letova za Bukurešt biće uvećan za 4 nedeljna leta, za Cirih za 3 nedeljna leta, za Prag i Zagreb za 2 nedeljna leta, a za po 1 će biti uvećan broj nedeljnih letova za Atinu, Banjaluku, Brisel, Milano, Njujork, Sankt Peterburg, Štutgart i Tiranu. Takođe, 11. maja biće nastavljeni sezonski letovi za Split, 14. maja za Dubrovnik, a 11. juna za Pulu.

I brojne inostrane avio-kompanije takođe predviđaju povećanja broja nedeljnih letova u špicu sezone. Poljski LOT povećaće broj nedeljnih letova uz Beograda za 4, Etihad Airways, flydubai, koji će saobraćati najnovim avionom Boeing 737Max8 i Transavia za 3, Vueling Airlines za 2, dok će za po 1 broj nedeljnih letova uvećati avio-kompanije Belavia, Israir, Air Cairo i Wizz Airza Memingen, Maltu i Bazel. –

Hainan će od početka ovogodišnje letnje sezone saobraćati na liniji Peking-Prag-Beograd / Foto: Hainan

Za razliku od prošle godine, avio-kompanija Hainan će od početka ovogodišnje letnje sezone saobraćati na liniji Peking-Prag-Beograd, dok će ponuda direktnih letova za Teheran, koji su počeli 10. marta, a koja je u međuvremenu proširena, biće dodatno uvećana od 6. aprila, kada će i treća iranska avio-kompanija započeti letove iz Beograda.

– U redovnom avio-saobraćaju, easyJet će od 31. jula započeti letove za Bazel, a od 10. avgusta i za Berlin, dok će avio-kompanija Croatia Airlines 12. maja započeti sezonske letove za Split, Ellinair 6. juna za Iraklion, a Eurowings 26. jula za Štutgart.

Tokom letnje sezone očekuje se uobičajeno veliki broj letova prema turističkim odredištima u Sredozemlju (Grčka, Italija, Turska, Španija, Egipat, Tunis). – objašnjavaju sa beogradskog aerodroma.

Prema njigovim rečima, tokom celokupne sezone avio-kompanija Aegean Airlines će saobraćati većim avionom, čime će za oko 40% povećati ponudu sedišta iz Beograda, Qatar Airways će za 36% uvećati ponudu sedišta, dok će kompanija Turkish Airlines za najmanje 15% povećati ponudu sedišta iz Beograda.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dj

Woooow, kakvo vruće leto za BEG!

Odgovori
Mi

@Djape, pišete i to je dobro, nego jeste li sarkastični i kakav je odnos ove ljetnje sezone i prošlogodišnje u broju letova AIR SEBIA i aerodroma ukupno?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj

XYZZ na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš77 To je zato što su ljudi glupi pa šalju tenkove same na bojište. Pa to je apsurd. Moraju postojati dronovi izviđači koji će otkriti sve dronove kao i optički navođene dronove koji ne mogu biti ometeni elektronički i precizna artiljerija to rješava po kratkom postupku. Tko će probijati linije nego tenk? Tko? Bradley? Patrije?…

11. Apr 2025.Pogledaj