BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Etihad ostaje u Er Srbiji CEO i COO ostaju na svojim pozicijama do kraja godine / Foto: Er Srbija

[POSLEDNJA VEST] Etihad ostaje u Er Srbiji

Posle nekoliko meseci spekulacija na temu da li će nacionalni avio-prevoznik Ujedinjenih Arapskih Emirata obnoviti ugovor o suvlasništvu i menadžmentu u Er Srbiji, danas je stiglo zvanično saopštenje u kojim se potvrđuje ostanak Etihada:

– Er Srbija i Etihad ervejz dogovorili su nastavak strateškog partnerstva dve avio-kompanije. Etihad ostaje u vlasništvu Er Srbije udelom od 49 odsto i u potpunosti je posvećen partnerstvu. – počinje popodnevno saopštenje koje je stiglo na adresu medija zajedno sa potvrdom naše jutrošnje vesti o finansijskom izveštaju za 2017. godinu.

– Drago nam je što smo u prethodnom periodu uspeli da pomognemo Er Srbiji da postane ono što je danas. Radujemo se novoj fazi našeg strateškog partnerstva i u svakom trenutku možete da računate da ćemo biti predan i pouzdan partner. – rekao je Robin Kamarak, generalni direktor za strateška partnerstva u Etihad aviejšn grupi stoji u saopštenju i naglašava se da će aktuelni prelazni generalni direktor Dankan Nejsmit, kao i Deklan Keler, koji obavlja dužnost izvršnog direktora za saobraćaj, ostati na tim pozicijama do 31.12.2018. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sh

A jel neko uopste sumnjao da ce napustiti AS? I da je izvestaj pokazao minus od 50 mil evra oni nikad ne bi ni pomislili da odu iz AS. Prosto nemaju razloga, napravili su posao veka i zgrcu milione bez obzira na bilans AS. Ovde je realno pitanje zasto su ostali u AS ili ko je dobio fee iz vladajuce oligarhije za ovakav ugovor…

Odgovori
Be

A da su se povukli bi bilo lajanja…

Sh

uneli su kapital u kompaniju kao pozajmica i na to su dobili 49%??? Dobili su mogucnost da upravljaju kompanijom bez odgovornosti. Rentaju AS avione po prilicno visokoj tarifi….Da su odustali poslao bi ih u Lazu na dubinski pregled mozga…

Sa

Mnogo mi ovo zvuci „razmazano“. Jel Etihad potpisao nastavak ugovora o upravljanju, i ako jeste … na koliko?

Za suvlasnistvo (49%) ih niko nista ni ne pita, a za koliko para su ga zaista dobili bi defnitivno moralo i zvanicno da se istrazi.
Ah, da, neka domaca kuca koja se bavi istrazivackim novinarstvom vec to bese ucinila….

Odgovori
12

Etihad ostaje, a to moze da znaci da polako AS „prelazi“ u ruke Lufthanse.

Odgovori
St

Upravo tako Shone,zasto bi se odrekli 49% koje su dobili na poklon!

Odgovori

Ova vest je malo nedorečena Etihad ostaje u Er Srbija ali direktori odlaze 31.12. što se poklapa sa ugovorom o menadžmentu. Ko će upravljati ovom kompanijom od 1.januara. Tehnički gledano konkurs za direktore bi trebalo vec sada da se organizuje kako bi novo rukovodstvo imalo vremena da se pripremi i startuje od 1.januara. Mislim da je ovo dimna zavesa i da su Arapi uzeli sve zbog čega su došli u Srbiju

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj