BEG airport status
Montenegro erlajns u proteklih 12 meseci prevezao 644 hiljade putnika; Prihodi u 2018. godini veći od 70 miliona evra "Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u 2018. godini iznosi 27%" / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u proteklih 12 meseci prevezao 644 hiljade putnika; Prihodi u 2018. godini veći od 70 miliona evra

Preliminarni izveštaj o poslovanju kompanije Montenegro erlajns za 2018. godinu pokazuje da je ona u proteklih 12 meseci prevezla ukupno 644.000 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, sa flotom do šest aviona i na 7.536 letova u redovnom i čarter saobraćaju, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, u odnosu na 2017. godinu to je za 76.000 ili 13,3% putnika više, sa avionom više u sezonskom periodu, kao i sa 652 ili 10% letova više:

– Pri tome, važno je istaći da prosječna popunjenost putničke kabine za 2018. godinu iznosi 70%, da je na istorijskom
maksimumu i za 2% veća u odnosu na prošlu godinu. Ostvareni rezultat je za 63.000 do 88.000 putnika bolji u odnosu na rezultate ostvarene za poslednjih pet godina.

Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u 2018. godini iznosi 27%. Procenat učešća Montenegro erlajnsa u porastu ukupnog broja prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u odnosu na prošlu godinu iznosi blizu 28%. Taj rezultat je ostvaren u konkurenciji do 45 redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. –

Na svim svojim rutama saobraćala je ka 30 destinacija u 15 država, što predstavlja učešće Montenegro erlajnsa od 53% u ukupnom broju destinacija, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Gotovo na svim tržištima je ostvaren porast u broju prevezenih putnika od 6% do 13%. Izuzetak je njemačko tržište, na kojem je prije svega zbog otvaranja linija prema Minhenu i Lajpcigu, ostvaren porast u broju prevezenih putnika od fantastičnih 75%. –

Kompanija je u 2018. godini prihodovala više od 70 miliona evra, od čega je 15 miliona ostalo u Crnoj Gori kroz uplate ličnih dohodaka, poreza i doprinosa na lična primanja, obaveza prema Aerodromima Crne Gore, plaćanje usluga u privredi van turizma i slčno, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Direktni prihodi crnogorskoj turističkoj i ukupnoj privredi, koji su generisani od strane putnika MA u toku 2018. godine, iznose oko 160 miliona evra. –

Dobre poslovne rezultate istakao je i izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević:

– Poslovni rezultat je za 2 miliona eura bolji u odnosu na 2017. godinu, i pored niza otežavajućih okolnosti od kojih posebno treba istaći enormno visoku cijenu avio-goriva. Bilans uspjeha će takođe biti bolji u odnosu na prošlu godinu. Podsjećanja radi, bilans uspjeha već za prošlu godinu je za 2.5 puta bio bolji u odnosu na 2016. godinu. –

Kako navode iz Montenegra, kompanija od dolaska nove upravljačke i rukovodeće strukture do danas, prevezla više od 1,2 miliona putnika, prihodovala oko 140 miliona evra, od čega je oko 30 miliona ostalo u državi po različitim osnovama.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

pu

Dobro bi bilo da napravite realnu analizu poslovanja ove kompanije, umjesto PR tekstova. Sve najbolje.

Odgovori
Ni

Dobro zapazanje.

Dj

Gubitak Montenegro Airlinesa u 2017. je bio 4,6 mil EUR. Za ovu 2018. „nikada bolju“, kažu da je za 2mil. EUR bolja od predhodne što znači da su 2018. poslovali sa gubitkom od 2,2mil. EUR.
Ukupni dug u 2017. je bio 76,5 mil EUR.

Odgovori
Dj

Pardon, 2018 je u minusu 2,6 miliona eura.

ID

Vidljivo nedostaje podatak da li oni imaju profit ili gubitak…

Odgovori
Dj

To je taj “pozitivni PR”. Kažu, da su im poslovni rezultati za dva miliona eura bolji od 2017. u kojoj su imali gubitak od 4,6 milona eura. Ovako lepše zvuči ;)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj