Redovno citam ove "novine". Pored mene je uvek lavor, ako mi pozli. Ono sto mi je interesantno, vama ostaje da mi verujete na rec, a ovaj broj je samo jedan od primera – ni u jednim novinama necete naci ni jednog pilota. Istina, pojavljivao se neki od direktora L.D. tu i tamo. Po nekad. Videcete quality, nasmejane uposlenike u nekoj od xyz poslovnica, fudbalske timove jat, planinare, vesti iz ostalih kompanija, lagarije o kupovini novih aviona, vesti o novim linijama, ali pilote – tesko…
Zapravo, i ne znam da li doticna gospoda treba da budu u novinama nacionalnog avioprevozioca. Sta ima tu da traze?
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!
slot
Redovno citam ove "novine". Pored mene je uvek lavor, ako mi pozli. Ono sto mi je interesantno, vama ostaje da mi verujete na rec, a ovaj broj je samo jedan od primera – ni u jednim novinama necete naci ni jednog pilota. Istina, pojavljivao se neki od direktora L.D. tu i tamo. Po nekad. Videcete quality, nasmejane uposlenike u nekoj od xyz poslovnica, fudbalske timove jat, planinare, vesti iz ostalih kompanija, lagarije o kupovini novih aviona, vesti o novim linijama, ali pilote – tesko…
Zapravo, i ne znam da li doticna gospoda treba da budu u novinama nacionalnog avioprevozioca. Sta ima tu da traze?
goran
Selo gori, a baba se češlja.