BEG airport status
Profesija saobraćajnog pilota najplaćenija u Srbiji, zarađuju više i od programera Saobraćajni piloti su u proseku prošle godine zarađivali 131.000 dinara i pretekli programere koji su u proseku primali 109.604 dinara mesečno / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Profesija saobraćajnog pilota najplaćenija u Srbiji, zarađuju više i od programera

Prosečna zarada u Srbiji prošle godine iznosila je 49.650 dinara neto (420 evra), što je za 25 evra više nego 2017. godine, a najveću platu imali su zaposleni u civilnom vazdušnom saobraćaju, prenosi Tanjug.

Kako navode, saobraćajni piloti su u proseku prošle godine zarađivali 131.000 dinara, zahvaljujući čemu su pretekli programere koji su u proseku primali 109.604 dinara mesečno.

Najviše plate imaju zaposleni u eksploataciji nafte, uslužnim delatnostima, rudarstvu i u proizvodnji duvanskih proizvoda, piše Tanjug i podseća da veliku zaradu imaju i zaposleni u snabdevanju električnom energijom, gasom i parom, kao i u finansijskim delatnostima, a posebno u bankarstvu.

Pri kraju lestvice zarada su tekstilci, a na dnu su zaposleni u delatnostima pripremanja i posluživanja hrane i pića i prerađivači drveta, piše Tanjug.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

zar ova plata od 1100 eur nije niska? mislio sam da piloti zaradjuju mnogo vise pogotovo kad pogledam na netu.
Capt top 5500 eur (includes flight pay credit) 31/Oct/16
Capt base 4400 eur (includes flight pay credit)
31/Oct/16
FO top
FO base 2500eur base up to 3500eur. 500eur during linetraing. Contracted through broker.

Odgovori
Po

Veruj mi ovo su potpuno pogresni podaci, pilot sam bio u AS sad y Easyjetu. Za te pare ne bi niko radio, cak i cifre koje si ti pomenuo su male.

Sa

Dobro ste primjetili, Brojke su pa u najmanju ruku pausalne, nedefinisane… Pilot je I kapetan i kopilot, a primanja se znacajno razlikuju. Sta je definisano pod zaradom, sta sve tu spada, o kojoj grani civilnog vazdusnog saobracaja se radi, o prosjeku Mazda…. ne bih rekao… da li se radi o bruto ili neto zaradi..
Istovremeno I komentar Portugalca nije, sto se mene tice, na mjestu. Naravno da bi ljudi radili I rade. Brojke koje Miso spominje su apsolutno na mjestu, naravno opet puno zavisi od kompanije, posla, pozicije, geogrefskog polozaja baze, nacina rada…
Koga zanima podatci su dostupni na internetu.

BB

Možda u prosjek ulaze prijavljeni minimalci pilotskih škola, instruktora, „lisičara“ i poljoprivrednih pilota…

Mi

Tako sam i mislio. Mozda su racunali prosek plate svih zaposlenih u AS.

ni

vise zaradjuju moleri u nemackoj

Odgovori
St

Ha,ha,ove plate verovatno imaju stjuardese!

Odgovori
Su

Evo iz prve ruke, u AS plata kopilota je 215.000,00 rsd + pay/h u zavisnosti od naleta u toku meseca, ali ide od 80.000,00 rsd do 160.000,00 rsd. Tako da je to od 300.000,00 d.p 380.000,00 rsd. Na to ti država uzme oko 100.000,00 rsd godišnje na porez za “velike” plate.

Odgovori
Mi

Pitanje za tebe. Sto radis u toj kompaniji ako ti uzimaju porez na „velike“ plate?

Og

@Mirko, pročitaj svoje pitanje pa sam zaključi koliko je smisleno.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj