BEG airport status
Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Jednodnevni štrajk pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje Croatia Airlinesa

Juče je u Zagrebu ispred zgrade uprave Croatia Airlinesa održan jednodnevni štrajk upozorenja pilota, mehaničara, kabinskog osoblja i radnika prodaje hrvatske nacionalne avio-kompanije. Razlog štrajka je nezadovoljstvo zaposlenih upravom kompanije, neuspeh pregovora o novom kolektivnom ugovoru i primedbe pilota na novo pravilo o deljenom radnom vremenu koje je na brzinu doneto od strane Agencije za civilno zrakoplovstvo Hrvatske.

Tango Six je juče bio u Zagrebu sa članovima Hrvatskog sindikata prometnih pilota koji su zajedno sa kolegama iz drugih kompanijskih sindikata održali štrajk upozorenja čiji je osnovni cilj bio skretanje pažnje hrvatske javnosti na loš rad aktuelne uprave Croatia Airlinesa u komercijalnom, strateškom ali i u pogledu bezbednosti letenja.

Tromesečni pregovori sa šest reprezentativnih sindikata kompanije nisu urodili plodom, piloti su digli glas zbog lošeg odnosa prema konkretnim i sistemskim problemima u pogledu bezbednosti letenja dok se skoro svi zaposleni brinu za budućnost kompanije pod aktuelnom upravom.

Za Tango Six detaljnije o razlozima štrajka govori kopilot Ivan Šimundić, član izvršnog odbora HSPP-a,  dok kapetan Saša Hafizović pojašnjava štetnost predloženog pravila o deljenom radnom vremenu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj