BEG airport status
Erbas zapošljava, prilika i za kvalifikovane iz Srbije.

Erbas zapošljava, prilika i za kvalifikovane iz Srbije.

Prošle subote, na proslavi dana letelišta „13. maj“, dogodila mi se jedna od lepših situacija u, sada već skoro četvorogodišnjoj, karijeri vazduhoplovnog blogera. Prišao mi je mladić koga do tada nisam poznavao i rekao da je zahvaljujući jednom postu na Tango Six-u nedavno pronašao svoj prvi letački posao. Vest koja mi je zaista ulepšala taj dan, koliko zbog same činjenice da se pokazalo da sam bio u pravu kada sam odlučio da promovišem sve moguće primere i inicijative koje mogu nekoga i zaposliti, toliko i zbog intimnijeg znanja kako je biti u toj situaciji. Nekada sam bio deo priče razmišljnja o pronalaženju posla nakon investicije u letačku obuku čiji iznos nikako ne spada u normalne cifre. Perspektiva u tom pogledu je u to moje vreme bila više nego crna. Sada je situacija oko pronalaska prvog letačkog posla neznatno bolja ali i dalje predstavlja izazov. Tango Six će zato nastaviti sa objavljivanjem svake vesti i predstavaljanjem svake organizacije koja ima mogućnost zaposlenja bilo kog vazduhoplovnog profila. U budućnosti ću više pisati i o konkretnim ali i filosofskim aspektima kvaliteta i postojećih opcija za školovanje pa i pronalaženju tog tako bitnog prvog zaposlenja.

U tom duhu prenosim jučerašnju vest koja je stigla iz Erbasa. Ovaj vodeći svetski proizvođač putničkih aviona počinje sa akcijom zapošljavanja inženjera, tehničara i manadžera na skoro svim postojećim programima proizvodnje i razvoja u svom portfoliu. Ovo je globalna inicijativa zapošljavanja što znači da je otvorena i za kvalifikovane pojedince iz Srbije.

Od jučerašnjeg dana pa sve do 28. maja Erbas ohrabruje sve koji imaju tražene kvalifikacije da se prijave na pozicije u Francuskoj, Nemačkoj, Španiji i Velikoj Britaniji. Traže se osobe sa iskustvom u strukturnom dizajnu, stres analizama, arhitekturi sistema i njihovoj integraciji, instalaciji električnih sistema, kontroli kvaliteta, menadžeri i inženjeri proizvodnje i drugi. Kandidati trebaju imati minimum od tri do pet godina profesionalnog iskustva kao i dobro poznavanje engleskog jezika dok je za neke pozicije poznavanje francuskog, nemačkog ili španskog dodatni plus.

Ukoliko Erbas proceni da prijavljeni kandidati ispunjavaju tražene minimume oni će biti pozvani da o trošku kompanije prisustvuju „Recruitment event-u“ 30. juna u Tuluzu. Za informacije kako se prijaviti i koje su sve pozicije otvorene pogledajte ovaj link.

Pored ove inicijative postoje mogućnosti i za još nesvršene studente kao i one koji razmišljaju o dodatnom obrazovanju kroz praksu. Detalje za te opcije pogledajte na Erbasovom sajtu posvećenom zapošljavanju.

Više o tematici zapošljavanja u ovom evropskom konzorcijumu pogledajte ovde:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Lj

Nastavi slobodno da pises o mogucnostima pronalazenja bilo kakvog zaposlenja, ne samo prvog!

Odgovori
Pe

Naravno :)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj