BEG airport status
Predstavljen novi direktor komercijale i strategije Er Srbije Jirži Marek, od danas kompanija počinje da leti iz Niša Beograd više nije jedina baza Er Srbije / Foto: Petar Vojinović

Predstavljen novi direktor komercijale i strategije Er Srbije Jirži Marek, od danas kompanija počinje da leti iz Niša

Srpska nacionalna avio-kompanija danas je najavila početak letova iz svoje nove baze aerodroma Konstanin Veliki, iz Niša. Prvi let kompanije biće JU 1356 za Nirnberg.

Podjednako zanimljivo je da je u jutrošnjem saopštenju kompanija zvanično predstavila svoje najbitnije inostrano kadrovsko pojačanje do sada. U pitanju je novi direktor za komercijalu i strategiju (takođe nova titula) Jirži Marek. Marek je po svemu sudeći jedan od najiskusnijih kadrova koji se pridružio Er Srbiji budući da je do sada obavljao funkcije u komercijali, prodaji, dodatnim prihodima i alijansama u Alitaliji, LOT-u, Malevu i ČSA.

Jirži Marek, novi direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije

– Inauguracionim letom JU 1356 za Nirnberg, avionom erbas A319, nacionalna avio-kompanija Republike Srbije počeće uspostavljanje saobraćaja Er Srbije sa aerodroma Konstantin Veliki u Nišu. Let sa drugog po veličini aerodroma u Srbiji jedan je od 12 koji su planirani u narednom periodu. Time će jug Srbije biti povezan sa Bavarskom dva puta nedeljno tokom cele godine.

Veoma nas raduje što spajamo Niš sa Nirnbergom, novom destinacijom u Nemačkoj i prvom ka kojoj ćemo leteti sa juga Srbije. Današnjim letom, aerodrom Konstantin Veliki i zvanično, uz Aerodrom Nikola Tesla, postaje baza za naše avione. Uvereni smo da će bolje veze sa Nemačkom doprineti jačanju komercijalne i turističke aktivnosti između naših zemalja,

Tokom naredna dva dana nacionalni avio-prevoznik uspostaviće redovne linije sa niškog aerodroma ka Bolonji, Hanoveru, Tivtu, Geteborgu i Frankfurtu (Han), a tokom prva tri dana avgusta i ka Ljubljani, Budimpešti, Fridrihshafenu, Salcburgu, Rimu i Karlsrueu.

Er Srbija iz Niša leti na osnovu rezultata međunarodnog tendera za linije od javnog značaja koji je raspisala Vlada Srbije, a kojim je omogućeno povezivanje deset okruga u Srbiji sa šest zemalja Evropske unije i Crnom Gorom. – stoji u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Da

Dzabam im kad se ljudima vise isplati da lete iz Skoplja…cena air serbia karata 120 evra minimum…iz MK Wizz let do 5 nemackih gradova …

Odgovori
Va

Za koje letove i odakle je cena min. 120€?
Sve cene AS iz Niša su mnogo niže od toga.

PO

Nije baš tako,što se tiče cena.Govorim iz vlastitog iskustva,kupio sam karte.Pozdrav…

BB

Pa ako nemaš 120 EUR, kud ćeš putovati? Put of Niša do Skoplja nije džabe, parking takođe, a o granici u ljetnoj sezoni da i ne govorim. Velika je komocija imati let „iz dvorišta“… Za vrlo malu razliku (ni Wizz ne vozi džabe) se ne isplati praviti rerutiranje.

Go

Interesantno je da Air Serbia neće imati letove između svoje dve baze. Sa druge strane, znamo da BEG nema terminal za domaće letove, tako da to i nije čudno. Ono što me zanima je, s obzirom da Vinci nema nikakve ekonomske razloge da deo aerodroma pretvara u domaći terminal za eventualnih par letova do Niša, da li će se to uopšte i desiti u sledećih 25 godina, a i ako se desi – koliko će nas to koštati.

Odgovori
DR

Nije neophodan domaci terminal, moze da se izadje na medjunarodnom delu uz licnu kartu isto kao i sto je bilo za TIV svojevremeno dok smo bili jedna drzava. U povratku putnici mogu da primaju prtljag u medjunarodnom delu i samo da izadju.

Al

@Golub
Po meni to je jako ne potrebna investicija.

Vi

Pa i sada moze da se leti sa licnom kartom za Podgoricu, pre par nedelja sam leteo sa porodicom i vidim ljudi daju licne karte ispred mene i reko da probam i proslo sam na obe strane bez problema, samo su naravno pitali da li je Podgorica u pitanju. Naravno za decu smo dali pasose a za zenu i mene LK.

Me

„je do sada obavljao funkcije u komercijali, prodaji, dodatnim prihodima i alijansama u Alitaliji, LOT-u, Malevu i ČSA…“

AlItalia i Malév su mu reference samo takve…

Odgovori
Ne

I Lot i Csa. Sve same uspesne kompanije. Koliko takav covek kosta i jel moguce da takav ne postoji u Srbiji?

Al

@Medo s mora
Pa, koliko znam LOT je uspešan, a za ČSA ja bar kroz maglu mislim da je isto uspešna kompanija. A o njegovoj ulozi u Alitaliji i Malevu i te kako ima prostora za raspravu.

Bo

ČSA, Malev i Alitalia?! Sve moj do mojega. Ko ovi stručnjack u Adriji što su došli iz Nordice

Odgovori
M

Da li je moguce da se na tako odgovornoj funkciji opet nalazi stranac??!! Ovo je ipak Air Serbia, nacionalna aviokompanija Srbije. Toliko godina skolujemo nase ljude koji rade kod nas i po svetu, Saobracajni fakultet postoji godinama, a oni opet doveli stranca na rukovodecu funkciju. Etihad i Air Serbia vec 6 godina posluju zajedno, pa barem su mogli za to vreme da iskoluju jednog coveka iz Srbije da vodi bazu u Nisu.

Odgovori
BB

Ti nisi čuo da naši ne znaju da upravljaju firmama?

Al

Da li iznajmljeni CRJ pokriva ovaj A319 koji je premešten u Niš ili je bilo dodatnih lizinga?

Odgovori
Sr

Pomenutim konpanijama u kojima je bio novi direktor komercijale Air Srbija nimalo nisu cvetale ruze pa ni danas Neznam sta ce on uspeti da uradi zelim mu svu srecu

Odgovori
da

Etihad jednostavno ne ume da vodi firme. I to svi treba da shvate i da spreče njihovo kadrovisanje i manevrisanje po ASu.
AS ima puno izazova, jaku konkurenciju i nije profitabilan, a do sada je već trebalo.
ASu trebaju genijalci sa ovih prostora, da nađu rešenja koja će davati rezultat, a ne neki poluuspešni likovi iz nekih poluuspešnih ili propalih stranih firmi.
Možda bi za AS bilo bolje da su zaposlili 3 naša vrhunska stručnjaka za iste pare.

Odgovori
Du

AS=Alaska Airlines, PAX Code 027, Prefix Code 027
JU=Airserbia, PAX Code 115, Prefix Code 115

Ne znam da li je Alaska Airlines u problemima, JU jesste sigurno. Da li će Jirži da pomogne da se problemi smanje/reše, ne znam i ne verujem. Znam da ovo nema veze sa temom članka, ali strašno bode oče kad na sajtu kakav je T6, od ljudi koji vole i prate vazduhoplovstvo, vidim da se JU označava sa AS. Ako vas mrzi da napišete puno ime kompanje, onda napišite ASL (ICAO code za JU). Još jednom, izvinite zbog upadice

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj