BEG airport status
Rekordan vikend za Montenegro Airlines, 360.000 prevezenih putnika za 7 meseci ove godine U periodu od 26. do 28. jula 2019. godine, prevezeno je 11.000 putnika u redovnom i čarter saobraćaju

Rekordan vikend za Montenegro Airlines, 360.000 prevezenih putnika za 7 meseci ove godine

Montenegro Airlines prevezao je za sedam meseci 2019. godine ukupno 360.000 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, saopštili su iz crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika.

– To je za 3% putnika više u odnosu na isti period prošle godine, koja je po svim pokazateljima bila rekordna u kompanijskoj istoriji.

Poređenja radi, Montenegro Airlines je prema zvanično dostupnim i nedavno objavljenim podacima, za sedam mjeseci 2019. godine, sam prevezao približno isti broj putnika kao i sedam niskobudžetnih avio-kompanija koje su saobraćale ka/iz Crne Gore zajedno za cijelu 2018. godinu.

Zabilježili smo i najuspješniji vikend do sada po broju prevezenih putnika. U periodu od 26. do 28. jula 2019. godine, prevezeno je 11.000 putnika u redovnom i čarter saobraćaju.

Nacionalna avio-kompanija i dalje ima procentualno najveći udio u broju prevezenih putnika i ostvarenim letovima na crnogorskim aerodromima, i pored konkurencije do 50 redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija.

Podsjećanja radi, godišnje prihodujemo oko 80 miliona eura, pri čemu ukupni direktni i indirektni efekti po crnogorsku turističku i ostalu privredu iznose između 150 i 200 miliona eura.

U tekućoj godini pokrivaćemo do 30 redovnih i čarter destinacija, i u planu je da se preveze oko 660.000 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. – stoji u saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

St

Ma fantazija. Nema kasnjenja ni malo. A Karpat Air leti i leti.

Odgovori
Ki

A Nordica, iz Beg, leti za koga?

Dj

Sve med i mleko.

Odgovori
MM

Koliko je od ovih 360 hiljada putnika prevezena od strane JU kao code share partnera do Podgorice i Tivta? YM iz nekog razloga i njih prikazuje u brojevima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Dodao bih još nešto. Lasta 95 bi trebala da bude sasvim dovoljna za početni trening i ne vidim mesto za Cirrus SR20, osim ako se ne ustanovi da je potrebno nešto vrlo bazično pre toga. Grob G 120 je avion na koji bi se prelazilo posle Laste. Sa Laste bi se moglo prelaziti i direktno…

01. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

U potpunosti se slažem! Samo što je ta vijuga (koja se tiče poseta) prilično inertna u glavama onih koji odlučuju o tome.

01. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Postoje tri ugla iz kojih se ovo može posmatrati. Prvi je da se pogleda cela slika, kako bi trebala izgledati obuka pilota od trenutka kada prvi put sednu u avion, pa do trenutka kada postanu piloti nadzvučne avijacije. Kreće se sa Laste, završava na Rafalima, šta je potrebno između. Da li se ostaje na dva…

01. May 2025.Pogledaj