BEG airport status
Novi dnevni rekord za SMATSA-u: 3.201 prelet u subotu 17. avgusta Leto kao najzauzetije doba za kontrolore letenja / Foto: SMATSA

Novi dnevni rekord za SMATSA-u: 3.201 prelet u subotu 17. avgusta

Kontrola letenja Srbije i Crne Gore zabeležila je još jedan istorijski rekord. U subotu 17. avgusta kroz vazdušni prostor u nadležnosti SMATSA-e obavljen je 3.201 let.

– Od početka godine broj letova je povećan za oko 9% u odnosu na isti period prošle godine. I pored povećanog obima saobraćaja, zadržan je izuzetno visok nivo bezbednosti, uz generisanje kašnjenja koja su višestruko manja u poređenju sa državama u regionu i u Evropi. – saopšteno je danas iz SMATSA-e.

Više letova, manje kašnjenja / Foto: SMATSA

U periodu od januara do aprila 2019. godine, bilo je 180,187 IFR letova u Srbiji i Crnoj Gori, što je porast od ukupno 8.5% u poređenju sa istim periodom u 2018. godini. Tokom ovog perioda ukupno kašnjenje na ruti i na aerodromu iznosilo je 79 minuta, što je 96.9% manje nego u periodu od januara do aprila 2018. godine.

Tango Six je pisao o statistikama SMATSA-e u 2018. godini ovde.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

SI

lepo bato, lepo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Staršipvojadžer na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Za obuku treba poprilično godina. Interesantno kako američki piloti već s 25,26 godina rasturaju F-16.

01. Apr 2025.Pogledaj

Sloba na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Samo bi dodao, da se na kraju pojavljuje i drugi DC-6B, reg. YU-AFF. Verovatno je snimano vise puta. Moj otac je leteo u Adriji od osnivanja pa sve do 1974 godine, kad se vratio u JAT.

01. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Varaš se Stojko, u ovom slučaju se sklapa ugovor o saradnji. Avioni su vec kupljeni i zna se tacno kada sta dolazi. Isto ce da bude kad se kupe rakete koje nam ne trebaju dok se ne postigneneka osnovna operativna spremnost nasih pilota da upravlja Rafalima. Nije 2016 ili 2020 pa da sami lutamo sa…

01. Apr 2025.Pogledaj

VladanM na: Hrvatska želi „modernizaciju“ i „nadogradnju“ svojih Rafala, sledeći paket naoružanja i dalje tajna

Rafal je preskup za drzave poput RS i HR. Bolje bi bilo ulagati u obrazovanje stanovnistva, dobre komsijske (susedske) odnose i zajednicki airpolicing sa nekim jeftinijim avionima. Ali, to sto je bolje nama obicnim gradjanima...

31. Mar 2025.Pogledaj

Srdjan Fox na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Cestitam na odlicnom aerodromu i na energiji da se u ovoj zemlji sve to ostvari. Podrska od Fox Aviation tima

31. Mar 2025.Pogledaj