BEG airport status
[NAJAVA] Blanik kup Prijedor 2012 – aerodrom Urije

[NAJAVA] Blanik kup Prijedor 2012 – aerodrom Urije

Organizatori ovogodišnjeg Blanik kupa u Prijedoru objavili poziv za učešće na  najprestižnijem jedriličarskom takmičenju na teritoriji bivše Jugoslavije. Tango Six medijski sponzor.

Gliding team Aerokluba „Prijedor“ sa aerodroma Urije objavio je juče poziv svim zainteresovanim aeroklubovima i pojedincima za učešće na tradicionalnom 7. Blanik kupu Prijedor 2012. godine koji će se na Urijama održati 25. avgusta.

Takmičenje će se održati u tri konkurencije: Prvenstvo Republike Srpske (za članove Vazduhoplovnog Saveza RS), Prvenstvo BiH (za članove Vazduhoplovnog Saveza BiH) i Otvoreno prvenstvo za ostale učesnike iz okruženja.

Dolazak takmičara planiran je do 10 časova 25. avgusta nakon čega je izvlačenje takmičarskih brojeva po planu glavnog sudije uz popunu prijava za takmičenje i pregled dozvola i ostale prateće dokumentacije. Organizatori mole da svi zainteresovani potvrde dolazak pet dana ranije, do 20. avgusta 2012. godine radi obezbeđenja prenoćišta. Završetak kupa planiran je u 17:30 časova kada je proglašavanje pobednika.

Kotizacija iznosi 25 evra za oba leta, takmičenje se odvija po Pravilniku jedriličarske komisije Vazduhoplovnog Saveza BiH. Ukoliko bude prijavljeno preko 30 takmičara izvodiće se jedan takmičarski let a kotizacija će biti umanjena, iznosiće 15 evra. Za sve učesnike obezbeđenea je večera sa prigodnim programom. Za dane 25. i 26. avgusta organizator će organizovati administraciju graničnog prelaza na aerodromu Urije za sve takmičare iz inostranstva koji planiraju dolazak sopstvenim avionima.

Elektronsku prijavu za 7. Blanik kup možete popuniti ovde.

Sve informacije o Blanik kupu Prijedor možete pronaći na njihovom sajtu:

Organizatore takođe možete kontaktirati i preko ovih adresa:

E-mail: pdglide@hotmail.com

Tel/fax: +387(0) 52-236-429

Ljubiša Aramanda  +387 (0) 65-595-323

Milan Marković       +387(0) 65-076-540 e-mail: aeroklubppa@yahoo.com

FOTO: Aeroklub Prijedor

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj